vonkydonky

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av veronika wall - 13 maj 2015 22:05

Jobbat som vanlig , Efter jobbet gick färden mot dagis för att hämta lillstumpan. Sen blev det en vända inom ica o sen hem ,såg ut som kriget då barnen grisar en hel del när dom fikar ...Plocka undan efter sig har dom blivit rätt dåliga på men men barn är barn .När jag o gubben min lyckats städan undan så käka vi o kom på att ena tösen behöver sovsäck o liggunderlag.Snabbt som en höna skiter hoppar jag in i bilen o beger mig mot Trelleborg o på en halvtimmer hittar jag det i sista menuter o slår till o köper det .Sen hem igen .Väl hemma få jag en ide att baka kanelsnäckor .Först nu är bullarna klara o jag har gjort vad jag ska för idag Nu ska jag bara chilla en stund med kaffe o en bulle sen jävlar ska jag dejta Jhon Blund haha Imorgon åker ena tösen på scouter i fyra dagar kommer kännas tomt ,men hon kommer säkert ha skit kul Det blir sammanlagt 900 scouter som ska träffas,spännande .GodKväll på er

Av veronika wall - 13 maj 2015 06:34

Denna vecka har verkligen rullat på .Igår var jag på EEG märklig undersökning .En mössa med elektråder på huvudet för att mäta hjärn aktiviteten .Såg för jävlig ut i håret efteråt haha men som tur e har man mössa på jobbet så det syntes som tur ej .Känns som man fått gjort en del på jobbet denna vecka o det känns bra .Har även lyckats dra på mig en förkylning men vad fan det går väl över .Annars tror jag att allt e som det ska ,fast sen den psykosen jag hade känner jag mig annorlunda fast på ett bra sätt ändå .Jaja så är det Puss på er kära läsare var rädda om er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards