vonkydonky

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av veronika wall - 16 maj 2015 18:17

Var en vända på vårdcentralen i trellehulla ,fick en tid vid 14.30 Dom tog ett halsprov o det visade direkt på Halsfluss så det var bara ner till apoteket o hämta ut en 10 dagars kur .Blääää .Förstår inte var alla baciller kommer ifrån . Jag är så himla trött på att spinga till vården hela tiden .Alldrig ska man få slippa dom .Fast det e ju bra att dom finns när det behövs haha .Efter vårcentralen o dom andta ärenden var det bara att bege sig hem o då stod middagrn klar på bordet .Det blev kokt Torsk pen skirat smör o pepparrot plus potatis förståss .Nu sitter jag o avnjuter en go kopp kaffe o tar en o annan bit godig .Trevlig kväll på er .Bjuder på bilder från vårdcentralen Alltid lika tråkigt haha

Av veronika wall - 16 maj 2015 06:46

Nu har jag ladda in bilderna i datorn haha.Sånt jäkla härligt väder det var igår....Vaknade nu imorse av att lillstumpan ville stiga upp kollar på klockan Hmm 06.00 Jaja det är bara att masa mig upp .Idag blir det nog ett besök på helgmotagningen då jag haft sjuk ont i ena sidan av halsen Själv misstänker jag halsfluss men vi får väl se j.Jag kan knappt svälja .Nä nu ska jag ta mig en 2:a goda kopp kaffe o bara njuta av livet...Ha det gott vet jag .                                  

   

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards