vonkydonky

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av veronika wall - 3 juni 2015 22:00

Har en jävulsk värk i min kropp ,kraftig ångest ,känner ingen livsglädje ,känner mig tom inombords .Ingenting känns kul för tillfälligt .Känner mig värdelös trött orkeslös o hopplös .Vet att det är ett skov jag är inne i men det känns som dom blir värre med åren .Jag önskar så att jag hade kunnat gråta ut eller ventilera mig ,men ack så svårt det är .Att släppa på den spärren skulle få hela mig att rasa ihopa .Dagligen lever jag på den enorma styrkan jag har o det får mig att orka .Alla dessa demoner man har i huvudet o allt snurr bland tankar o så .Iblan vet man inte riktigt vart man ska göra av med överskotts enerin.Själv känsla har jag nog alldrig haft ,möjligt vis har det väl hänt någon enstakagång men minns dom det gör jag dock inte .Alla kroppliga krämpor som kommer o går får mig ibland att bli rädd .Går under rätt stor utredning så jag ska väl kunna känna mig lite lugn .Nog om mitt måeende .Hehe .Annars rullar väl dagarna på med barnen på dagis o skolan o jag jobbar .Vädret har väl inte direkt varit på topp men vad fan inte är det lönt att gnälla man kan ju ändå inte styra över det .Trevlig kväll o godnatt på er. SNART Kallar nog sängen ,imorgon är det en ny orörd dag .Ta vara på varje dag Kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards