vonkydonky

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av veronika wall - 5 juni 2015 21:19

Igår var en riktig mysdag efter jobbet då det var grillkväll på lillhjärtats dagis,en liten guldkant i tillvaro .Vi alla i familjen var samlade o gick dit o umgicks .Lill hjärtat sjöng med sin grupp o sååå himla duktiga dom var .Fick även en otrevligt samtal från min sk faster angåeende farmor o farfars död .Hon ville ha nåt svar på telefonen om nåt arvs skifte eller ett nåt sånt .Hon bara mata på tillsist la jag bara luren i örat o skicka ett sms om att vill hon ha nåt svar eller nåt beslut kan honnskicka dokomenten till mig så får en jurist titta på det sen kan hon få mit fuckin atugraf .Var även på psyk ang min adhd .ännu en diagnos misstänk borderliner Nu vill dom göra en djupare utredning eftersom olika läkare sätte olika diagnoser ,tro fan att man alldrig blir normal .Jaja jag har gett upp hoppet om att få den hjälp jag bett om sen jag var typ tonåning .Det får bli som det blir .Jag tar en dag i taget o lever för barnen resten skiter jag i orkar fan inte längre .Lever så klart även för min man så länge han vill ha mig .Jobba kommer jag även göra tills den dagen min kropp o själ ger upp haha för alldrig jag ger upp något som driver mig framåt .Är så himla tacksam för dom få människor jag har i mitt liv som alldrig sviikit mig o alltid funnit där ni är verkligen guld värda .Falska o oärliga människor är inte värda ett skit i mina ögon ,jag har annat att lägga min energi på .Vissa människor tror säker att dom kan köra över mig o dumförklar mig men en sak är säker oavsett mina diagnoser eller mitt okunnande har jag trots allt huvudet på skaft .Jag är inte helt dum i huvudet som vissa tror .Jag tänker inte ta mer skit utan jag tänker sätta ner min fot i stället .Förlåt mitt långa inlägg haha .Nu ska jag fan gå o lägga mig o drömma mig iväg till en bättre planet för stunden Imorgon blir en ny da men nya utmaningar sånt jag har varje dag .Kämpa ett ett ord som jag ofta lever efter .Det får mig att orka dag ut o dag i .Kram

Middag i dag kokt lax nypotatis o egen kall sås

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards