vonkydonky

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av veronika wall - 26 juni 2015 18:53

Denna veckan har varit ett rent helvete fysiskt speciellt ,just nu mår min kropp inget vidare .Vet ifan vad felet är .Jobbat har jag gjort hela veckan ändå men har knappt någon minne utav den .Började i söndags kväll med hemsk smärta i mellangärdet ysel kraftigt illamående förvirring extremt tryck över bröstet,känner rusning i hjärtat typ hjärtklappning torr i munnen ,har järnsmak i munnen ,huvudvärk från o till hugger till i hela ryggraden o kissar så fort jag dricker magen har även pajat .Känns som jag ska tuppa av när som helst .Var dag jag kommit hem har jag bara ätit sen lagt mig i soffan o somnat till lite då o då .Jag förstår inte riktigt hur fan jag lyckats jobba denna vecka så som jag mår haha .Jag har gått undan i mellanåt då jag mått värstså ingen skulle märka nåt men dom har nog märk det hehe .Först idag började jag även få hugg i vänster sida utav magen ..usch .Ligger nu i soffan o försöker slappna av men det känns som hela kroppen pulserar ont i varenda kroppsdel .Försöker dricka vätska så mycket det går .Blir det inte bättre får jag söka vårdcentalen eller akuten i helgen .Vi får väl se .... Nu jobbar jag bara nästa vecka sen har jag 4 veckor semester .Det ska bli skönt ....Det tror jag att jag e värd haha ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards