vonkydonky

Alla inlägg under juni 2015

Av veronika wall - 19 juni 2015 18:06

Visst blev jag fiin ??hehe Slängde ihopa en krans imorse innan jag begav mig mot jobbet .När lunchen väl öppnaade slängde jag den på mitt huvud o servade mina gäster haha .Fick även mycket beröm för min krans trots att jag tyckte den luktade gödsel haha ,typiskt präskragar att lukta lite gödsel .Hittade även blommor till att ha på borden .Lyckades göra lite myspys på jobbet ändå .Mannen o barnen var någonstans i gärdslöv med byalaget under dagen o firade lite midsommar.. .Det var jätte uppskattat Sen kom jag hem till ett dukat bord med godsaker .Nu sitter jag o bara njuter av att det äntligen e helg .Gubben min har sem from måndag o fyra veckor framår själv går jag om två veckor .Ska bli riktigt najs .Fan vad jag ska njuta .Hoppas bara att solen vill kika fram mera då .Kram allesammans.

Av veronika wall - 18 juni 2015 06:34

Shit vad tiden går ,Midssommar imorgon .Hoppas att vädret blir uppehåll i varjefall .Tradig om det regnar .Jaja själv jobbar man men när jag väl kommer hem så ska det bli mys med familjen 100%.

Av veronika wall - 14 juni 2015 21:35

Vakna med sjuk träningsvärk då jag tränade hårt igår .Intog mig en go kopp kaffe sen jävlar började jag röja städa tvättat typ 10 maskiner pysslat i trädgården roat barnen eller vad man nu kan kalla det Tog en Power walk på 5 km riktigt najs o sen blev det middag.Efter det kommer jag inte ihåg men nu har jag bakat bullar .Nu jävlar ska jag göra mitt sista ryck genom att gå in i duschen o chocka kroppen med en riktig kalldusch ,vet ifan om jag nu stavade rätt haha men vad fan det sket jag i .Man får ibland läsa mellan raderna när det gäller mig .Imorgon vänta jobbedag igen .Truddelutt o ha det gutt vet jag .Höres tomorrow ...

Av veronika wall - 13 juni 2015 20:51

Idag har man varit ute typ hela dagen .Har röjt lite i rabatterna planterat ut vissa grödor o dyligt .Lite ogräs fick man även plocka bort .Haha Grillade lite gjorde vi med o det uppskattades Blev hamburgare med potatissallad o grönsallad Sen spelade även gubben min litta munspel haha .Tror även att lillfisen fick en släng utav solsting eller värmesting så hon fick gå in en vända o ta en sval dusch sen däckade hon en timme .När hon vaknade sen verkade hon piggare Gullunge....haha Bjuder på litta bilder från dagen . Idag har hon inte haft feber alls så himla skönt .

Av veronika wall - 12 juni 2015 08:02

Jag är hemma även idag då lillstumpan fortfarande har feber .Igår hade hon väldigt hög feber hela dagen o feberyrade o frossa som inte var av dess like .Hon har fått alvedon var 4:e timme sen i går natt .Först nu har febern gått ner lite ,hoppas att det håller i sig så här nu ,jag har sådan himla respekt för feber då jag för många år sedan fick uppleva feberkramp på ett av mina andra barn ,en hemsk upplevelse. Önskar så att jag hade kunnat följa med på tjejernas skolavslutning ,tyvärr blir det inte så detta året .Som sagt det går nya tåg .Passade på att fota dom innan dom gav sig i väg Visst blev dom fina .Mina goa töser börjar bli stora .Nästa år börjar dom i 4:an o 5:an.Åren går så himla fort .Önskar alla en härlig o solig dag .

Av veronika wall - 11 juni 2015 07:43

Sitter här hemma o intar frukost med ångest då lillstumpan har feber. Ont om folk på jobbet o en hel del att göra, känns lite jobbigt .Men vem fan har sagt att saker o ting ska vara lätt haha .en jäkla tur vi han med så mycket som vi gjorde igår . Jag förstod att något var på väg redan igår på lillan då hon ville gå o lägga sig vid 18.15 ,när hon väl la sig sa hon bara godnatt 2 minuter senare sov hon som en stock .Ett par gånger i natt vaknade hon o yrade en massa förmodligen feberyra .Nu i morse när hon gick upp var hon skut varm o rosig om kinderna min lilla älskling .Det blir en mysdag idag med massor av mys .När gubben min kommer hem ska jag försöka ha middagen klar då jag gissar på att han kommer vara helt slut efter sin arbetsdag hehe .Kram vet jag o ta väl hand om er ...

[Bild]

Av veronika wall - 7 juni 2015 20:43

Inget speciellt meränn lite mys har hänt under denna söndag haha .Har en del att ta tag i nu fram över när det gäller mig själv få väl se hur pass bra jag e på det .Jag har ju inte direkt höga förhoppningar om mig själv men men haha Jag ska nog fan visa att jag kan men det blir inget lätt .Imorgon blir det en ny vecka med nya utmaningar fy fan säger jag ,men det ska nog fan lösa sig .

En trött tjej som slumrade till under dagens lopp Visst e hon för söööt hahaha

Myyyyyys på hög nivå .

Av veronika wall - 6 juni 2015 22:21

Idag fick vi fint besök av goa vänner ,vi käkade go middag tillsammans revben med tillbehör .Sen var vi på en vandring i byn o hittade lite plantor på en ödetomt som vi då grävde ner i min rabatt Ungarna har haft rolig .En riktig mysdag .Här bjuds på lite bilder Vädret blev helt underbart efter åskan o regnet imorse .

FIN JAG E IDAG VA HAHAHA

Tre vandringsmän på vägen hahaha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards