vonkydonky

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av veronika wall - 8 augusti 2015 11:12

  Godmorgon godmiddag eller vad fan vi nu kan kalla det haha.Vädret är väl inte direkt tilltalande idag .Åskat ett par timmar imorse ,rätt mysigt faktiskt .Sitter o fixar till min blogg lite ,tänkte förnya utseendet  .Jag blir tyvärr alldrig nöjd oavsett hur jag gör ,men vad fan jag brukar ge mig till sist .Så får det bli som det blir .Det är ju trots allt bara en blogg .Känns lite kul o spännande nu när man ser att fler o fler följer o läser min blogg hehe.Jag har inte haft så värst mycket att skriva om den senaste tiden utan det har mest blivit inlägg om dagens händelser o dyl .Idag är det 2 veckor sedan jag drack nån form av alcohol känns riktigt bra faktiskt ,det blev en hel del vin var dag innan ,delvis för att det kan vara gott med ett par glas vin men även för att koppla av en stund ,o det anser jag e fel .Jag har druckigt en hel del under perioder av mitt liv ,det har varit en slags självmedicinering o det blir ju inget bra med tiden .Man skapar ju en slags vana o ett beroeende ,som kan vara svårt att ta sig ur .Men när man väl ger sig fan på det så går det,men bakslag får man räkna med .Ett sånt beroeende är ett helvete att ta sig ur men man blir starkare med tiden pluss att man mår faktiskt bättre psykiskt så även fysiskt .Kommer säkert skriva mer om detta i bloggen gissar jag då detta har varit ett stort problem för mig hela livet .När jag var ung självmedicinerade jag med många andra saker ,men det e gammalt o glömt nu e det bara alkoholen jag måste ta tag i o det har gått super bra hitills .Alkoholen är ett rävla rävgift enligt mig idag då det ställer till det väldigt mycket i mångas liv .Det man måste lära sig ,är att erkänna för sig själv att man har problem det e för då man kan gå viddare med dom .Nä nu ska jag inte fastna här haha jag får väl skriva om det här någon annan dag då jag har lite att stå i idag ,har planer på attt tvätta städa ja gud vet vad hahaha.Ha det nu gott mina kära läsare så kanske jag titta in lite senare ......    

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards