vonkydonky

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av veronika wall - 16 augusti 2015 09:50

Idag vaknade jag utav att mannen o barnen sjöng för mig o gav mig kaffe o presenter o blommor på sängen .En riktigt mysig start på denna dag .Japp jag blir 39 år idag ,undrar vart fan alla dessa år tagit vägen .Om ett år blir jag 40 snacka om ågren haha .Igår var det marknad i byn då passade jag på att hålla loppis under dagen Det gick väl okej .Sen tog jag o mannen plus lillan en lite runda uppe på marknaden .Efter det bjöd vi en vän på god middag hemma o satt o snacka lite .en mysig dag helt enkelt blev det igår .Idag får vi väl se hur vädret blir vi hade ju tänkt dra iväg på skogsmulle runda i albeck ,kanske blocka massa björnbär om dom är klara förstås...Vi får väl se ..Jag funderar även på att göra en god tårta som vi kan mumsa på i em .Föresten kolla in den baggen jag lyckades fånga på bild i min trädgård Vist är den cool haha .Nä ...hej på er så länge ,jag skikar nog in lite senare Puss på er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards