vonkydonky

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av veronika wall - 19 augusti 2015 19:51

Usch ....har varit trött dom senaste dagarna så jag har inte pallat blogga .Igår efter jobbet o vi ätit middag på kvällen gav  jag o mannen pluss två utav barnen oss  i väg o blockade björnbär i albäck skogen ,det fanns massor utav dessa bär .Sen hittade vi även en kulig lekpark mitt inne i skogen .Där stannade vi helt klart till o roade oss litta,haha.Så klart hängde ju kameran med .Tog en himla massa bilder .Tänk bara på om ni kollar bloggen på era mobilen så brukar bilderna se suddiga ut men klickar ni på själva bilden så blir den klar .Vet faktiskt inte riktigt varför det blir så när man lägger upp dom som miniatyr.Skitsamma....Hade jag inte förminskat dom hade dom blivit stora.Denna jäkla tekniken...Nä nu skiter jag i detta nu måste jag hoppa i duschen sen jävlar ska jag bara chilla i soffan .


                                         

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards