vonkydonky

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av veronika wall - 28 augusti 2015 07:03

När lillfisen vaknade så hade hon feber o crupp hosta plus varig i ögonen ,inget kul .Hon var jätte ledsen .Trång som attans i luftrören viner o scrollar när hon andas.Typiskt när man bara hade en endaste arbetsdag kvar denna veckan .Men men man kan ju tyvärr inte styra över det.Det blir till att mysa o kurrera henne idag .Hoppas hon inte bli allt för sjuk eftersom hon fyller år på söndag .

Av veronika wall - 28 augusti 2015 06:05

Har mått skit ett tag nu ,ingen livslust .Känns som jag presterar dåligt ,har ingen ork eller lust till något samtidigt som jag känner mig rastlös ,vilken kombo alltså haha.Vi går mot den mörkare tiden nu o det gillar jag inte alls .Alla dessa sjukdommar som väntar gör mig så in i helvete nervös .Speciellt calisi o mag sjukdommar över lag .Jag har en enorm kräkfobi som heter duga .Det lilla minsta får mig att hamna i panikångest .Jag verkligen hatar att gå o lägga mig ,vill inte sova .Somnar oftast till slut o vaknar lika fuckt upp dagen efter .Mmm livet är fan ett komplicerat kapitel i sig haha.Nä sista jobbedagen för denna vecka ,ska bli skönt med 2 lediga dagar .Föresten på söndag är det en väldigt speciell dag då lillstumpan Fanny blir 4 år .Goa unge....Ha en fin fin fredag allesammans .Jag ska försöka göra det bästa utav den ivarjefall.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards