vonkydonky

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2015

Det där jag alldrig lyckas sätta fingret på ......

Av veronika wall - 29 augusti 2015 14:28

Mina dagar går lite upp o ner i både psykiskt o fysiskt .Jag har lär mig med tiden att bara vara...  det hör liksom till min vardag ,finns inte så mycket att göra åt det .Mår man skit så får man bara rida ut det ,mår man någongång bra ska man hålla hårt i det o bara njuta för stunden.Under dom jobbiga perioderna har jag lärt mig att inom sin tid glesar det ut o man överlever varje gång oavsett hur starkt det än påverkar en .Jag brukar ha svårt att sätta fingret på vad det är som triggar igång allt det jobbiga ,jag tilllåter oftast inte mig själv att få må bra .Mina hjärnmolikyler har ständigt en kamp om vem som ska styra vad ,eller hur fan man nu kan förklara det .Det är oftast en orkan i mitt huvud så även i kroppen min .Jag vill så himla mycket på en o samma gång samtidigt som min kropp skriker utav smärta .Ibland stannar allt upp o det blir en blackout .....Allt är ett mysterium för sig hahah.Människor uppfattar nog mig mest som en glad människa med massor av energi ,ja så e det nog ,men bara på utsidan tyvärr .Insidan det ser helt annorlunda ut .Jag lever oftast i nuet för framtiden det skrämmer mig lite ibland .Jag önskar sååå att jag hade lite mer makt över min kropp o mina tankar .Jag har lite svår att skriva om mittmåeede då jag inte riktigt själv vet vad som får mig att må skit .Jag har typ alltid haft det så ....okej mitt bagage som jag burit med mig genom åren är rätt tung men det är liksom inget jag brukar rota i direkt ....Oj vilkek rörigt o konstigt inlägg det blev ,fattar ju knappt själv vad jag menar hehe.Ja ibland blir det bara så i skrivandets hetta .Ville liksom bara skriva att par rader .Nog om mig .....Vart iväg i dag o handlade lite presenter till lillstumpan då hon fyller 4 år imorgon .Tror hon kommer bli riktigt glad hehe .Köpte en dockvagn kläder o pärlor, målarbok o pennor .Stora tjejen .När vi vart i affären kom där fram en skum kvinna som var helt galen i en av mina gaddningar hon bara stod där o beundrade det o sedan efter en stund frågade hon om hon fick fotografera den ,gör  du det svarade jag haha så det gjorde hon .Ibland får man uppleva konstiga saker hahah.Väl hemma kokade jag kaffe o avnjuter nu en kopp när jag fördriver tiden lite här vid datorn nu .Nä nu får jag ta tag i lite saker så som baka tvätta o lite annat smått o gott .Hej svejs på er tills nästa gång jag kikar in ...        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards