vonkydonky

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av veronika wall - 30 augusti 2015 19:59

Idag har fanny haft besök utav sin Farfar  o hans fru o deras pojk förståss .Det bjöds på fika o lillfisen fick öppna sina presenter som bestod av en väska med disney motivet frozen plus lite kläder Hon blev super klad efter det så kom våran vän Mette på besök så även där blev det fika o presenter .Trots att Fanny blivit regält förkylld med feber från o till o den jobbiga hostan som satt sig i luftrören på henne orkade hon med nästan hela dagen haha Hon däckade en lite stund i soffan på seneftermiddagen .Vi lät henne vila typ en timme .Sen väkte vi henne o så hon fick lite käk i sig sen väntades bad .Efter det sitter vi nu o myser i soffan ....Goa unge .Bjuder på lite härliga bilder från dagen idag.


   

Nu säger jag GodKväll på er .....Imorgon blir det en ny dag med nya äventyr & utmaningar . 

    

Av veronika wall - 30 augusti 2015 10:23

Känner mig lite trött o sliten då jag hade jätte svårt att komma till ro igår o somna .Det tog sin lilla tid .Låg o  små kollade lite på Sex and the City  2  som gick på tv.Kvällarna o nätterna för mig är rätt jobbiga för tillfälligt då jag känner mig väldigt ensam o vilsen.Panikångsten sköljer över mig .Nog om det .Idag är det en väldigt speciell dag .För 4 år sedan kom en liten speciell spillevink som heter  Fanny till värden idag blir hon stora tjejen ,hon fyllar 4 år .Hon blev väkt genom att vi alla sjöng för henne vid sängen .Vi hade även massa presenter .Hon vaknade med stora ögon haha.Hon blev super glad för sina presenter som då bestod utav kläder pärlor målarbok pennor o lera ,inte nog med det så fick hon även sin efterlängtade dockvagn .Det tråkiga är att hon har lyckats dra på sig en rälig förkylning med hosta o lite feber ,men det går väl över hon verkar inte lida så utav det . .Lägger upp lite bilder  utav hennes uppvaktande haha.Lägger även upp lite bilder på teckningar jag målade igår när jag inte hade nåt vettigt  att göra haha .Jag har lyckats komma in i en period där jag tecknar lite .Ha en fin söndag allesammans för det ska jag försöka ha trots min trötthet .

 


                              

  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards