vonkydonky

Alla inlägg under augusti 2015

Av veronika wall - 7 augusti 2015 18:32

Haft en hel skön dag på jobbet inga konstigheter vart det ,fast jag var i disken idag .Allt funkade smärtfritt tyckte jag .Där var ju en hel del att diska men jag fixade det galant tror jag hehe.Jag fick även köra från jobbet lite tidigare idag eftersom jag hade tid hos min psykolog som gör min nya utvärdering .Det var en himla massa knepiga frågon som jag skulle svara på , men det gick jätte bra .Efter det var det dag att köra hem då brakade vädret loss åskade o blixtrade en hel del .När jag väl var hemma så hämtade jag lillstumpan på dagis .Allt hade gått bra inga kiss olycker idag heller .Väl hemma käkade vi o nu avnjuter jag en go kopp kaffe .Nu ska jag bara chilla o njuta utav mina två lediga dagar .Puss på er godingar .

Av veronika wall - 6 augusti 2015 19:48

Vilket underbart väder vi har fått ....Min första jobbe vecka efter semestern är snart överstökad ,o den har varit smärtfri inga konstigheter eller nåt allt har bara flytit på tycker jag .Måndag tisdag hade jag mellersta tösen med mig o idag hade jag min stora tös med mig ,riktigt duktiga är dom .Imorgon ska jag rycka in som diskare då dom inte har någon imorgon ,kan ju bli lite kul haha .Fanny är jätte duktig på dagis nu när hon lagt blöjan ,inte många olycker eller så har hänt i byxan.Stora tjejen .Till helgen har jag hört att det ska bli kanonväder så kanske tar vi oss till ett utomhusbad ena dagen sen kanske stranden andra ,vi får väl se hur vi gör .Imorse blev det lite stressigt då vi vaknade kl 05,55 o vi kör liksom lite över sex .Det blev turbofixa kaffe svepa det fixa till lillfisen o gasen i botten mot jobb .Trots att vi vaknade sen var vi på jobbet 0650.Så sena blev vi trots allt inte .Idag är det även bilträffen här i byn ,massa fina motercycklar o bilar .bjuder på litta bilder från det här .Ha en trevlig kväll för det ska minsann jag försöka ha fast jag är svin trött i huvudet .Om ni kollar bloggen i mobiltelefonen så kan bilderna se suddiga ut ,men om ni sedan klickar på bilden så blir det klar.Vet inte riktigt varför det blir så .Men kollar ni i datorn är där inga problem .                                                                                              

Av veronika wall - 4 augusti 2015 22:14

Ännu en arbetsdag avklarad .Igår o idag har jag haft min mellersta tös med på jobbet ,hon har jobbat vill jag lova ...Hon har hjälp mig i restaurangen ,hon har varit i disken o slamrat o så även packad 155 formar med pannkaker i, laggt upp lingon i små kantiner osv .Riktigt duktig har hon varit .Hon älskar att hålla igång .Stora tösen hämtade vi i röstånga i dag där hon varit med en kompis plus hennes familj o campat i husvagn .Hon skulle igentligen hem på fredag men hon saknade oss,liten släng av hemlängtan .Goa unge ?. Lillstumpan har haft skitkul på dagis o var helt slut hehe .O min son ska vi inte prata om han är sjukt duktig o tar ett stort ansvar på sitt sommarjobb .Fast det är slitsamt vissa dagar,kämpar han på .Jag är verkligen en stolt mamma till mina 4 goa ungar .Själv mår jag rätt okej tror jag hehe .Har mina upp o ner dagar men inte lika jobbiga som innan .Men sånt går i vågor när det gäller mig ..God kväll på er ...nu ska jag sjunka ner i soffan en stund innan säng jävlen kallar haha Lägger in en bild från förra veckan då jag fick massor av pussar från en go vovve hehe .

Av veronika wall - 4 augusti 2015 05:43

Sitter här o intar mitt morgon kaffe tittar ut ,ser ut att bli helt underbart väder idag med... härligt.Igår var det min första arbetsdag efter en 4 veckors semester .Det rullade på ,mina gäster dom hälsade mig varmt välkommen tillbaka o jag hade visst varit lite saknad ,Känndes ju skönt att höra .Man gör kaanske ett bra jobb ändå haha.Typiskt mig att se ner på mig själv ,men men sån e jag .Lilfisen hade haft kul på dagis o det värmde mitt hjärta .Hon var så glad av att få träffa sina kompisar igen .Hon hade inte heller kissat på sig på hela dagen .Sedan hon släppte blöjad helt i Tisdags har det bara hänt en lite olycka .Strongt utav henne .Hon börjar bli en stor tjej .Usch tiden går så himla fort alltså .Själv fyller jag år om 12 dagar ,då blir jag faaan 39 år ,herregud säger jag bara snacka om ångest   .Snart e jag fan pensionär haha.  .Nä nu får jag se till att göra mig i ordning o fixa till lillstumpan sen bär det iväg mot jobb.Ha en fin dag allesammans  


 

Av veronika wall - 3 augusti 2015 06:06

Jag är uppstigen o har intagit kaffet ,lilltjejen är redo för dagis.Efter 6 veckors ledighet är hon nu väldigt spänd inför dagis igen ,hon tycker det ska bli kul att få träffa fröknarna o kompisarna igen .Själv känner jag mig lite ringrostig efter semestern ,man blir ju trots allt lite bekväm under semestern haha .Det ska iförsig bli kul att träffa alla gästerna .Nä nu får jag väl ge mig iväg .Lillfisen är otålig o vill iväg .Ha en fin dag vet jag

Av veronika wall - 2 augusti 2015 11:15

Karusellen lilfisen åkte .
 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards