vonkydonky

Alla inlägg den 1 september 2015

Av veronika wall - 1 september 2015 18:00

Varit hemma även idag med lillstumpan ...tradigt .Hon e jätte rosslig.Men febern verkar gett med sig .Hon har vatt feberfri i dag så föhoppningsvis kan hon gå dagis imorgon .Så jävla tradigt nu när vi närmar oss hösten o vintern då hennes astmahosta kommer så fort hon drar på sig förkyning .När vi ändå var hemma idag så passade vi även på att gå tilltandläkaren eftersom hon hade tid idag o det gick jätte bra ,hon hade jättefina tänder Duktig var hon med .Stora tjejen .Själv är jag inne i en jävla damp period .Ser bara massa fel o brister på mig själv hela tiden haha känner mig värdelös förvirrad o tom i själen .Allt e bara fuckt up ....En jävulsk huvudenga har jag haft nu typ i 2 veckor från o till .Nä fan vilket tradigt inlägg detta blev hahaha .Nä jag sket på att skriva mer ,känner mig inte på humör för det idag .Ha det gott vet jag

Gullunge. ????

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards