vonkydonky

Alla inlägg den 30 september 2015

Av veronika wall - 30 september 2015 20:54

Då är snart denna dagen avklarad ,rätt skönt faktiskt .Idag hade vi en sk klimatssmart dag som då innebär att all mat skulle vara vegitarisk hehe .Gästerna var lite skeptiska men trots det blev dom supernöjda o gillade maten i slutändan .Lillstumpan var helt slut när vi hämtade henne på dagis ,det är trots allt långa dagar med massa stim o stoj haha ..Trevlig kväll vill jag önska alla läsare ,får väl se när jag kikar in igen .Puss på era fötter vet jag .Föresten kolla in bilderna jag tog i morse när jag var på väg till jobbet .Visst e dom härliga så säg

Av veronika wall - 30 september 2015 06:37

Hej alla dårfinkar som följer bloggen min haha Idag e det onsdag ,tänk så jävla snabbt dagarna far förbi en .Nja jag känner mig inte på topp men livet rullar på som det ska ivarjefall .Snart snart ska jag få prova min nya medecin .Ska bli spännande men osckå lite skrämmande .Hoppas att den får mig att må lite bättre .Slippa allt jävla snurr i huvudet o allt stiss i kroppen min .Nja nog om det Nu jävlar ska jag fokusera o se till att denna Onsdagen blir så bra som möjligt .Puss o kram vet jag .Kände bara för att skriva litte Kanske helt meningslöst inlägg ,men vet ni det skiter jag i för ingen är tvungen att läsa .Lägger ut en dessert som jag fick uppleva på jobbet igår ,vilken dröm alltså Choklad fondant med mocca glass o vit choklad mousse .Gubben min är super duktig på sånt här .Älskar dig hjärtat ,du är verkligen min hjälte både vad gäller mat o att vara en fantastiskt make så även fars rollen till våra troll .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards