vonkydonky

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av veronika wall - 20 oktober 2015 06:16

Skit ont i halsen fortfarande Känns jätte konstigt ,idag blir det 4:e dagen har det inte blivit bättre tills imorgon får jag väl snällt gå till fabror doktorn .Jag vill liksom slippa gå på pencellin .Annars är väl livet okej .Var idag hos min sköterska ang insättning för en ny adhd medecin ,var tvungen att ge mig iväg o göra ett nytt ekg då det andra inte blivit granskat utav en kardiolog.Alltid ska nåt strula .Iförsig bra att dom vill ha koll på en eftersoom det är ju trots allt starka medeciner som man inte tar med en klack spark precis .Nog om det nu bär det av mot ännu en jobbedag .Hoppas man känner sig lite piggare bara .Känner mig rätt så skrutten pga hals jäveln .Igår var det ett fantastiskt höstväder .Ställde bilen o vandrade upp till dagiset istället så att jag o lillfisen kunde gå inom en lekplats innan vi gick hem .Det uppskattades en hel del .väldigt hemma så blev det middag sedan soffan resten utav kvällen .puss på era pannben .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards