vonkydonky

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av veronika wall - 22 oktober 2015 14:50

Jag hade visst en kraftig halsfluss Trofan att jag mått skit .Förhoppningsvis går väl bölden tillbaka i halsen nu när man går på pencellin .Hoppas nu inte någon annan i familjen blir drabbad bara eftersom jag har gått med det sedan i fredags eller lördags .Dessa jävla bakterier o tider alltså .Jaja nu ska jag sluta gnälla .Puss på er tår hahaha Vilket jävla namn alltså på medecin

Av veronika wall - 22 oktober 2015 11:33

Passade på idag när jag ändå fick bli hemma med lillfisen, att ringa vårdcentralen o rådfråga om mina halsmandlar ,Smärtan har blivit helskum speciellt på höger sida .Har svårt att svälja på normalt sätt plus att jag har ont upp i käkben ner till örat o nacke o axel plus stel i nacken ja listan kan bli lång haha.Börjar även känna mig vingelkantig Plus att tittar man ner i halsen ser det ut som någon slags böld .Dom sa att jag skulle absolut komma till en doktor så han kunde få titta lite närmre på det för det lät visst inte så bra .Vi får väl se vad dom säger Hoppas nu för fan att jag inte gått med en halsfluss för länge så att det blivit en jävla Halsböld för då brukar dom vilja skära hål i den o tömma den o det kan dom fan feet glömma .Alldrig jag går med på det .Nä nu ska vi vara posetiva o hoppas på att det bara är något tillfälligt haha Typiskt mig att tro det värsta .Jaja vi ska inte måla fan på väggen i förtid .Ha en bra dag vet jag .....Själv ska jag bara vara ...saknar även gubbfan min trots att vi nästan alltid e tillsammans men sån e jag hahaha.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards