vonkydonky

Alla inlägg under oktober 2015

Av veronika wall - 17 oktober 2015 21:03

För någon timme sedan började jag känna mig tjock i halsen kan fan knappt svälja .Bara dricka nåt får mig att vilja skrika rakt ut av smärta .Hoppas förjävelen att det inte är halsfluss på g .Mandlarna känns som pingis bollar o dom spänner o gör ont ända upp till öronen .Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket merän legat i soffa .Känner mig helt jävla dissy .FAAAAN hatar att känna mig sjuk ...Vi får väl se vad som händer .Lillfisen la sig tidigt hon ville sova för hon hade också ont i halsen med lite feber från o till .Grrrr.Skitväder har vi med .Nä funderar själv på att snart slagga .Hoppas dagen imorgon blir bättre .Trevlig kväll på er .Puss &kram

Av veronika wall - 16 oktober 2015 19:21

Fan vad jag blir trött på hösten... alla dessa jävla bacillerna.Lillfisen fick lunginflammation för ca 14 dagar sedan o fick en 10 dagarskur pencellin som avslutades i Tisdags .Tro det eller ej 3 dagar efter kuren som idag hämtar vi henne på dagis o möts av en febrig gullunge .Väl hemma får hon alvedon o är helt utslagen .Klagar på att hon har ont i halsen ,håll tummarna för fan att detta inte blir nåt .Tycker så synd om henne men det får bli en massa mys för oss i helgen.Dom större töserna är på disco till 22 Den stora pågen ska på fest .Ja detta blir min fredag.Annars har denna veckan varit rolig o så .Trevlig helg på er allihopa som följer bloggen .Bjuder på en mys bild på mig o lillfisen

Av veronika wall - 15 oktober 2015 18:56

Idag vart det 3 rätters o tallriks servering på jobbet då vi firade måltidens dag där .Fullt med gäster kom o när dom gick var dom väldigt belåtna .Där var även en fotograf på plats o jag lyckades visst fastna på nån bild haha .Titta o njut utav bilderna .Trevlig kväll på er .

Av veronika wall - 13 oktober 2015 18:15

Kolla in ,äntligen har jag lyckats komma åt två av dom nya sedlarna .Ser ut som leksaks pengar haha .Det tar väl ett tag innan man vänjer sig hehe .Lägger ut ett foto jag tog på 200:- sedeln o 20:- Gillar inte den mörka tiden vi går in i nu Regn rusk kyla Ja allt vad det innebär men vad fan finns inget att göra åt det utan nu får man väl finna sig i detta ett tag nu haha.Är lite pirrig inför Torsdagen då vi har nåt som heter Måltidens dag på jobbet ,det innebär att det blir servering med 3 rätters meny Förrätt Varmrätt Dessert plus att vi ska även servera rödvin/vitvin (alkoholfritt )hehe Ivanliga fall har vi Lunch Buffe.Det var ju evigheter sedan man serverade på detta sättet .Men det ska nog fan gå bra trots att jag blivit äldre o litta mer vimsig o förvirrad haha .Nä nu ska jag fan hålla kväll om det går ha det gått vet jag .

Av veronika wall - 3 oktober 2015 22:05

Typiskt mig att få en ide att sy en ryggsäck plus lite annat haha .Den blev faktisk rätt cool om jag får säga det själv .Har även bakat ett gäng kanelbullar,då det är denna bullens dag imorgon .Har även tvättat en del maskiner tvätt .Gubben min fick ta en tur till helgmottagningen med lillan då hon har svårighet med andningen ,där tog dom lite provor pluss att hon fick ventilera ett antal gånger .Blir hon sämre till mirgondagen så får vi ta oss dit igen .Min lilla stumpa hoppas non snart blir fri från dessa besvär .Bjuder på lite bilder som jag lyckats fånga udag.Puss

Av veronika wall - 2 oktober 2015 19:51

Fasiken vad veckorna far förbi en.Tänk att vi redan är inne i oktober nu ,helt jävlar bissart .Jag har haft kraftiga damp dagar de sista veckorna som gott ,inget vidare mår man då .Jag tycker allt jag gör blir bara så jävla snurrigt o jag känner sådan frustration över mig själv vad jag än gör .Men jag kämpar vidare trots allt haha .Ibland undrar jag vad människor omkring mig tänker om mig haha .Ofta kommer jag på mig själv om att jag nästan alltid idotförklarar mig själv .Jag har svårt för det här att vara normal ,men jag försöker ivarjefall vartenda dag.Jag vill så himla mycket var dag ,men ibland blir allt bara helt fuckt up .N og om mitt pladder Kolla in bilderna jag tog på hemvägen från jobbet idag .Riktigt najs bilder blev det tycker även jag själv .Trevlig helg på er o vart rädda om er o dom ni håller kära

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards