vonkydonky

Alla inlägg den 15 november 2015

Av veronika wall - 15 november 2015 12:48

Vart fan e världen på väg ,man får väl snällt lära sig leva med allt elende som händer omkring oss numera .Det e väl så här det kommer se ut framöver .Ingen vågar göra ett skit eftersom man då hamnar i dom olika facken ...Jag har ingen direkt framtid att se fram emot längre känner mig orolig för mina barns framtid osv .Helt seriöst så har jag börjat leva dag för dag eftersom man alldrig vet vad som lurar runt hörnet .Denna värd som e på väg att skapas består mest numera av ren ondska ,onska som bara växer o växer sig starkare .I detta land har rättvisan skippats .Man får numera inget griskött i många skolor o dagis runt om i landet Luciafirandet dras in både här o där .Skolavslutningar i kyrkan anses vara diskriminerande för vissa osv listan kan göras lång ....Jag har alldrig varit emot folk som kommer från andra kulturer o kommer alldrig vara heller men jag kan tycka att det är helt åt helvete att vi ska anpassa oss efter dom .Att dom inte äter fläsk ska väl vi inte behöva bli lidande för Att vi går i kjol gör väl inte oss till förfogande till fritt fram att utnyttja .Oavsett vad man än säger eller tycker idag blir man klassad som rasist .Allt har blivit helt förvrängt idag tycker jag .Jag tycker mig se att sverige är ett väligt geniröst land men ändå anses vi som rasister Bara för att vi har vissa regler .Regler som ändrats med tiden då ingen längre vågar stå för dom .Jaja helt seriöst har jag gett upp framtiden jag en gång sett fram emot .Nu snarare fasar jag för den o lever numera bara dag för dag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards