vonkydonky

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av veronika wall - 9 januari 2016 17:46

Varje dag kämpar jag med mig själv o mitt inre ,hittar inget bra sätt att gå vidare på .Känner mig orkeslös kroppsligt .Kaos i hjärnan vet liksom inte om jag ska skita eller har skitit .Jag känner bara ett enormt snurr ,ett snurr som gör mig förbannad på ett sätt men med medecinen ikroppen får jag inte ut det ,det blir liksom en spärr .Jag känner att vissa dagar borde jag liksom inte gått upp ur sängen alls utan dragit täcket över huvudet o bett folk glömma bort mig för dagen.Allt jag gör blir bara skit tycker jag ,känns som jag bara är ivägen på nåt sätt .Det känns som allt jag gör blir fel oavsett.Jag försöker bara göra så gott jag kan o göra folk nöjda .När jag var i affären idag kände jag mig så jävla liten,jag skämdes liksom för den jag är så jag ville bara springa ut där ifrån  .Men jag handlade klart fast det kändes väldig fel .På vägen hem fick jag en känsla utav hopplöshet vad gäller mig .Varför kan jag alldrig ta mig ut ur mitt helvete ....Varför kan inte jag få vara normal ....Man  får en massa piller av läkarna med hopp om att dom ska hjälpa en men oftast hjälper dom bara människorna omkring en då pillerna får en att fungera bättre tror dom ,man blir inte lika jobbig för sin omgivning men inombords slåss man med sina inre viljor .När man går på medecinen blir man liksom lite likgiltig  man känner sig annorlunda på ett sätt som man inte känner sig riktigt bekväm i ,man har liksom inte den kontrollen man brukar ha längre i kroppen  svårt att förklara .Kaoset finns inte riktigt där som det brukar o det behöver jag ibland för att fungera ..Ja du det är en hel vetenskap .Men jag kan säga att ibland är det ett under att man inte gett .. haha.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards