vonkydonky

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av veronika wall - 10 januari 2016 19:20

Mår inget vidare ,suttit en hel del vid datorn o fixat bloggens utseende lite denna helgen ,jag blev faktisk ganska nöjd tror jag   .Det får vara så här ett tag nu .Hittade även ett klipp på youtube på min son som gör en hel del dj musik haha ganska kul faktiskt .Han har blivit ganska duktig på att skapa house musik nu .Nu i helgen har jag trots mitt måeende lyckats tvätta en hel del maskiner känns rätt skönt faktiskt.Har även fixat lite här o där ,men inget större projekt har jag dragit igång.Känner mig ganska tom i själen för tillfälligt o hälsan är väl inte heller på topp ,men som jag brukar säga det går väl över med tiden .Inatt satt jag uppe till halv 4 på morgonen  o steg väl upp typ vid tio halv elva tror jag .Har ingen lust till att gå o lägga mig o sova då tankarna börjar surra runt .Jag har haft lite svårt att komma till ro nu den sista tiden.Ibland önskar man att man hade någon man verkligen kunde dela sina innersta tankar med typ en bra o jordnära terapeft eller en nåt i den stilen .Ibland önskar jag att jag hade haft en sk normal mamma  eller nåt som hade kunnat finnas där till hands när man har det lite extra jobbigt ,men tyvär e så inte fallet .  Det är bara att gilla läget.Nä nog om mina småbekymmer nu till nåt helt annat .Imorgon är det Måndag o då börjar lillstumpan dagis igen efter 3 veckors ledighet .Hon längtar såååå efter att få träffa sina kompisar där o fröknarna förståss   Tjejerna börjar även skolan denna veckan plus pågen sin gymnasie nu går han andra terminen i andra ring ,tiden går så jävla fort alltså .Min älsta dotter fyller 12 år nu på tisag.Sen i mars blir pågen 18år o mellersta tösen bli 11år.Lillstumpan blir inte 5 år föräns i Augusti .Själv nollar man i år  usch 40 jävla år blir man .Nä nu får jag väl se om jag kan få i mig lite o äta ,jag har nog fan glömt att äta på hela dagen tror jag ,jaja typiskt en yrpanna som jag hahaha.Ha en trevlig afton på er vet jag  ....Passar på att lägga ut det klippet på youtube som min son har gjort Kram 


                                                                      

Av veronika wall - 10 januari 2016 02:13


Godnatt säger jag nu.....   o sluter mina ögon till denna fina  låten..

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards