vonkydonky

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av veronika wall - 15 januari 2016 22:38

 Det blir ett litet kort inlägg då mina ögon börjar gå i korrs hahaha..Jag ser lite dubbelt så vissa bokstäver kanske både fattas eller hamna fel i inlägget .Me vad fan ....man kan skert läsa lite mellan raderna ändå.Denna veckan har väl varit ok .Har fortfarande lite strul ang medecinen .Vissa dagar funkar det kanon o vissa dagar blir allt bara hel jävla fel .Men det e klart jag är skit dålig på att äta under dagarna .Så det kan säker bero på det .Zzz Zzz Zzz Zzz Opss...Jag nikade höllt på att somna nu när jag sitter o skriver ,Nä jag få sluta nu o gå till sängs .Kram på er o ta väl hand om er .    Lägger upp En rätt mysig låt med  Lita ford & Ozzy .....Lyssna o njut vet jag 





 



Av veronika wall - 15 januari 2016 06:47

Tänk att det redan är fredag ...Veckorna bara far förbi oss i raket fart .Härligt.Idag e det bättre på vägarna om man jämför gårdagens skönt .Gissa när jag kom i säng? Strax efter 22 ...Braa va?? Hade lite svårt med att komma till ro men det löste sig till sist .Nä nu får jag nog sluta skriva .Kanske kikar jag in ikväll igen .Vi får se hur dagen bli .Kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards