vonkydonky

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av veronika wall - 19 januari 2016 19:35

Idag har det varit lite expriment på jobbet haha. Jag o min kollega testade att göra lite olika sorters tryfflar,rätt kul faktiskt men lite pilligt .Chefen var ju så klart snabb med kameran o tog en bild när vi  håller på men lägger bara ut bilden på mig då jag inte frågat min kollega om det är ok att publicera  bilden hon är på .Kallas respekt hahah.Sen öppnades luchen o idag var det en himla massa folk så det blev en del att stå i .I går greppa ångesten tag i mig rejält kan jag säga .Min ena dotter berättade för mig att någon hade fått gå hem ifrån klassen då denna mådde illa o en annan hade kräkt.Jag då som har nåt som kallas Emetofobi får en ångest som heter duga ,mina tankar börjar snurra för fullt i huvudet o inbillar mig det värsta senariet .Tyvärr e det så att jag kan må så dåligt att jag nästa blir manisk på ett sätt .Inbillar mej en himla massa osv .En jävulsk fobi att ha .Man blir väldigt handikappad o begränsad på många sätt .Även familjen blir ju drabbade när ångesten tar över .Finns heller ingen bra medecin som hjälper utan det är bara att acepttera läget typ .Höst o vinter är oftast värst då det brukar komma magsjukor i olika skalor just då.Jag har väl blivit lite bättre på vissa saker .Jag isolerar inte mig  som jag gjorde förr o jag stannar kvar i hemmet när någon spyr ,flyr inte iväg o sover någon annan stans .Om ni inte vet riktigt vad Emetofobi är så kolla info på goggle.Emetofobi (Kräkfobi) = Jag dör hellre än att spy .... Jajaja nog om detta .Sänger in bilder från dagens gärning .Ha det vet jag så höres vi .Puss på er...    

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards