vonkydonky

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av veronika wall - 20 januari 2016 21:03

Idag har det varit ännu lite skapelse på jobb ....Som många säkert förstår ....jobbar jag på en resaurang/storkök imom malmö kommun.Då ingår det i mitt jobb att fixa litta smarriga saker som vi då säljer i restaurangen ...Allt från sallader till smörgåsar plus bakelser mm.Servar gästerna ingår förståss med haha .Kan även tillägga att dagen idag har väl varit helt ok annars .Blir tyvärr lite jobbit på kvällarna då medecinern går ur mitt system ,men det reder jag oftast ut .Har även min mans famn jag kan kura in mig i när det blir som värst   Vet i fan hur jag skulle överlevt utan hans stöd o trygghet  som min ängel ger mig 

 

Bjuder er på lite frestande bilder från idag ....

 

  

 

 

      Natti Natti ....    

Av veronika wall - 20 januari 2016 06:41

Fan vad mörkt det är på morgonen ...På väg mot jobb .Är typ 35 min bilfärd .
Men vägarna är helt okej , skönt är det .
Idag får det bli lite produktion till kylmonter .Blir väl nån smörgåsar & sallader .Idag består lunchen av kåldolmar ,resten utav rätterna i buffen vet i katten vad det blir , men det blir säkert något gott .
Hur jag mår?? Ja du ,det är lite en tolknings fråga haha .Önskar alla en fin dag med massor utav kärlek o lova mig att vara rädd om er .....Kramiz

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards