vonkydonky

Alla inlägg den 23 januari 2016

Av veronika wall - 23 januari 2016 00:19

Det Fredagen susade verklige förbi en  ..  . Hahaha Kollar på klockan nu o den är alldeles ör mycket    Jag som ville hinnamed både det ena o det andra hhaha....   Men Men Tyvärr har bara ett dygn 24 timmar   varesig man vill eller ej  .... Jag har ivarjefall haft ett bra dag tycker jag . Lite små irretation dådå på mig själv då villsäga  .  Men det är väl inget ovanligt när det gäller mig hahaha. Ikväll var sonen på ishokey (ursäkta stavningen)  , ena tösen var på tjejkväll hos en kompis och den andra tösen hade en tjejkväll hemma och så klart fixade jag lite Fredagsmys till dom , som då bestod utav olika sorters snacks .Tillsist  lillfisen och gubben min vi hade tv mys i soffan självklart hade även vi lite snacks  ....Alla nöjda o belåtna ...presis som det ska vara .....Jävlar vilket rörit inlägg det blev ,, men vet ni det bjuder jag på...

 

 

 " Puss & Kram på er"   

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards