vonkydonky

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av veronika wall - 26 januari 2016 18:40

Har inte haft orken till att blogga ,då jag kännt mig lite risig sen i Söndags .Jag har liksom kännt mig frusen o  varm från o till...haft bränningar i magen o illamåeende ...skit jobbigt .Förra veckan plus denna veckan har många ungar på mina barns skola varit hemma för illamåeende o kräkningar ,peppar peppar än har mina töser inte fått nåt ,men vem vet ....risken finns ju att även dom blir dåliga ..Så set verkar gå en massa skit runt om just nu ...Min son kräkte en gång på söndagen sen mådde han illa från o till hela dagen plus hela Måndagen.Igår när jag jobbade mådde jag riktigt piss asså ibland kändes det som man skulle spy ...När sådan cirkulerar  o man hör att den ena efter den andra insjuknar börjar min ångest eskalera o då blir allt bara kaos inom mig .Jag ligger hela nätter på spänn fall om någon ska insjukna ,jag har som sagt kraftig spyfobi .Hela min värld rasar speciellt om någon familjemedlem blir sjuk.. Men idag kände jag mig lite bättre .Jaja nog om detta elände ...Nu till någon bättre ...Iad fick man vara en konditor för en dag haha ,Skämt o sido ...Hade beställningar i dag på både fruktfat o buddapest längder .Det blev visst väldigt uppskattat ....Slänger in en bild på detta ....Min tös som är 12 år kom till mig o visade mig att hon har börjat lära sig sminka sig   Blev faktisk riktigt bra .Uch mina barn börjar bli stora ....Själv blir man bara gammal o rynkig hahahaha.   Jajaja slänger in en bild på hennes sminkresultat ...Ha det gutt vet jag ,    

 

 

Föresten ...jag har fått en del förfrågningar här på bloggen   ang att bli vänner på facebook !!! Min facebook försöker jag hålla privat för mina närmsta vänner bara .Hoppas ni har överseende med det   

 

Puss  &  Kram på er .....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards