vonkydonky

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av veronika wall - 6 februari 2016 21:48

Denna helgen jobbar jag extra på jobbet pga brist på pesonal .Har varit en rätt händelserik dag om jag får säga mitt hehe .Bla agera jag som specialkost tant Hahaha En sån som då fixar maten åt dom som är i behov av Pate'er Timbaler Veggar o -Glute /laktås Soja/baljare o gud vet vad mer finns hehe .Sen lyckades jag även ta en gäst på bar gärning ,snacka om att denna mannen skämdes o bad om ursäkt ett antal gånger.J .Han brukar liksom smussla med sig lite mat i tidnings papper , men icke stt han kom undan obemärk idag ....Allt flöt på bra tyckte jag annars på jobbet ....En riktigt bra dag må jag säga att jag haft på trots att jag fick hoppa in i helgen .Väl hemma så har jag även tvättat 3 maskiner.Äntligen sitter jag ner med ett ansikte som är insmetat i hela ansiktet ,Det sägs att det ska vara bra för huden .Vi får väl se .Kanske jag ser ut som en kyckling sen .Fan vilken dålig humer hahaha

Ja varför inte ta en selfie när man kör .Ser väldigt koncentrerad ut eller haha

Tossiga jag haha jag ser llite lurig ut va??..man blir liksom lite uttråkad då o då .Efter en lång arbetsdag men rolig på Ksmiz på er allesammans.

Av veronika wall - 6 februari 2016 06:17

Ska snart bege mig iväg till jobbet ...Blev tillfrågad om jag kunde ställa upp att jobba i helgen ,klart att man ställer upp... liksom .Som vanligt intar jag min gröt o ett par koppar kaffe ,sen jävlar är man på g...Haha NOT .Jooo jag är oftast alltid på g .Oavsett hur trött o sliten jag känner mig så har jag nog förbannat Energy ,fråga inte mig vart fan den kommer ifrån för det vet jag fan inte .Det är alltid fart &fläng i mig oavsett vad haha .Jag är dock glad över att jag har den energin .Det ser jag som en gåva o merit haha .Jag får hoppas att många av er där ute får en glädjefylld lördag .Jag ska minsann göra det bästa utav min .Puss o kram på er .....Glöm inte att det är viktigt att se sig själv i spegeln o säga att idag blir det en fantastisk dag .Nä..Nu får jag väl se till o pysa iväg .TjaoBella!!!!

Här försökte jag göra en sk selfie bild .Blev kanske inte så lyckad haha .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards