vonkydonky

Alla inlägg den 22 februari 2016

Av veronika wall - 22 februari 2016 11:48

Jag fattar ingenting ..helt jävla lost alltså .Blev tvungen att åka in igår igen på akuten men denna gången valde jag trelleborg .Väl omhändertagen som jag blev ,blev slutkontentan att dom är lika konfunderade som jag utav alla kramper o konstigheter som händer med min kropp .Dom vanliga proverna ser bra ut vad gäller lever njurar salter osv .Inget virus eller sånt heller .Dom misstänker något neurologisk med vad... vet dom inte än.Ekg var bra o så skönt e det.Däremot balansen var lite fuckt enlig deras tester .Dom skulle kontakta neurologen igen o sen fick jag åka hem .Eftersom vid kramperna o kollapsen är jag vid medvetandet så än sålänge är det förmodligen ingen fara .Ligger i soffan nu med lillstumpan hos mig då hon fortfarande är hemma pga feber o hostan plus uv Gubben har fått en tid idag på vc så vi får väl se vad dom säger .Jag vågar dock inte ge mig ut med henne eftersom jag känner mig svag som fan i kroppen o lite snurrig i skallen .Benen ge vika då o då så det blir inget bra om jag faller ihopa ute med henne .Folk kan ju tro galna saker om en då ju haha .Känns lite läskigt nu när man är hemma själv med henne kan jag säga , eftersom emmelan åt känns det som jag jag försvinner i en dimma typ någon kort sekund då det snurrar till i skallen på ett skumt sätt men ändå är jag vid medvetandet .Men jag kan ju inte ha gubben hemma från jobbet för att ta hand om lillan .Kortfattat om mina krämpor kommer här .Dommningar i armar ben hals mage rygg typ lite varstans stickningar o ilningar i kroppen lite varstans kramper o spasmer i muskler imellanåt svårt att svälja o andas ont i lederna typ stel i nacken huvudvärk från o till illamående ibland yrsel ostadig gång ibland tappar jag typ kroppshållningen o faller ner på golvet .Typ känns som musklerna lägger av för en stund där efter spänner vissa muskler sig o händerna drar ihopa sig o fastnar i ett visst läge .Ibland ser jag sämre en kort stund på höger öga .Kan inte riktigt styra kisseriet utan måste gå på dass o pissa så fort jag känner mig lite kissig så att jag inte kissar på mig .Känner mig ryckig korta stunder .Benen kan kännas som bly samtidigt som jag ibland inte känner av mina ben .Ja herregud dyker upp mer o mer konstig heter hela tiden kan jag säga men min förhoppning få vara att det snart ger med sig .Svårt att förklara riktigt bra ....Nä nu får jag sluta skriva ,känns som det bara blir rörigare o rörigare i inlägget nu haha Ha en fin dag allesammans .

Jag gillar verkligen inte sjukhus miljöer .När jag väl kände mig bättre då i lördagsnatt när jag åkte in akut första gången så var jag så klart snabb med kameran som vanligt haha Typiskt mig....men Visst e sjuhusmiljöeer dystra eller vad säger ni .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards