vonkydonky

Alla inlägg under februari 2016

Av veronika wall - 4 februari 2016 14:35

Torsdag idag ...Har varit hemma sedan Tisdag pga min lilla tös  har Förkylnings Astma o den satte igång regält på måndag em när hon var på dagis . När vi hämtade henne på  hade hon fruktansvärda host attacker så att även dagis fröken fick lite panik typ hon letade förbrilt efter hennes inhallator ,men som vi sa har vi inte lagt en sådan där än .Eftersom dom måste ha ett intyg på att dom får behandla henne  vid behov.Jag har intyget nu o ska ge dom detta .Nog om detta .Tisdagen fick lillan även feber o har haft det lite från o till .Jag har inhallerat henne intensivt nu så att det känns som det börjar ge med sig lite .Ett jävla skit det här med astma.Man känner sig så jäkla hjälplös.Under mina vab dagar har jag ändå lyckat göra lite nytta .Igår jagade jag middag tills resten av familjen kom hem .Det blev  Honung lime o chilli glaserade revben med skysås ock sockerkokta morötter .Först koka revbenen en timme ungefär sedan glasera dom .Jag kan säga att det var uppskattat .Sen på kvällen bakade jag 2 banan kakor.Iförgår Gjorde jag o lillan krabbelurer o pannkakor som vi festade litta på haha.Klar man ska ha mys när man e hemma o sjuk...

Lite kort fattat om dessa dagar .Bjuder på litta bilder .


         

Kolla in denna bilden jag hittade i mina gömmor haha .Så här såg jag minsann ut för ca 6 år sedan .Bilden är tagen när jag var med barnen i Turkiet 2010.Jag har litta mer kött på benen ivarjefall   .Då var jag i min normal vikt 62kg  Nu väger jag bara 51 .En viss skillnad va?

Var bara tvunge att lägga ut denna bilden 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards