vonkydonky

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Godkväll alla sötnötar ...Imorgon är en väldigt speciell dag ....Min son fyller 18 år ,kan knappt fatta det .

Av veronika wall - 9 mars 2016 21:23

Hej!!!!! kanske jag ska börja med att skriva hehe .Det var ju ett tag sedan jag skrev nåt här i bloggen .Jag har varit ganska dålig när det gäller hälsan nu den sista tiden .Har åk in o ut på akuten o väntar nu på ännu en ny utredning hos neurologen, då jag har haft väldigt konstiga krampanfall o min kropp lägger av ibland .Typ känsel bortfall o ibland tappar jag hållningen o jag faller ihopa ,benen ger liksom vika i samband med en väldigt obehaglig yrsel mm.Orkar inte skriva allt hehe.
Tänk att i morgon blir min som 18 år ,jag kan knappt fatta det .Min son blir myndig ....Det ska minsann firas .Mammas lilla påg är på väg att bli vuxen .. ...vart fan har tiden tagit vägen ? Jaja...det e bara att acceptera att tiden går fortare än man anar ...Den bara susar iväg hehe
.Var hos min sköterska på kontroll ang min adhd medecin igår ,verkar som jag är väl inställd nu ...det tradiga är att det e många piller om dagen o hålla reda på .Första dosen 6.30 / 3 tabl Andra 9.00/ 2 tabl 11.30 /2 tabl 14.00 2 tabl Till sist 16.30 2 tabl ..Sedan tar jag andra för att slippa obehagen när pillerna går ur kroppen min .
Men det viktiga är ju trots allt att det funkar ,o det gör det klockrent ..Känner mig mycket lugnare som människa plus många av mina måsten har försvunnit .Hehe .
Sen vad gäller lillfisen ...o hennes förkylnings Astma .Ja det är ju som det är o det har tyvärr varit många vab dagar den senaste tiden ,men förhoppningsvis vänder det väl till det bättre nu när vi närmar oss våren o många baciller försvinner .Jag längtar så nu till det blir vår .Ja detta var bara en bråkdel utav allt som hänt den senaste tiden hehe .Nu ska jag smälla ihopa en smarrit kladdkaka som hampus har som önskemål imorgon som dessert ..Kram allihopa

Stora grabben imorgon....18 år ... Mäktigt för honom att få möta vuxen världen hehe.. Tänk att min lilla plutt gått o blivit stor...

Här övningskör grabben min ....Många saker att behöva ha koll på ,inte lätt inte .Men jag måste få säga att han e duktig o det går framåt med stormsteg .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards