vonkydonky

Alla inlägg den 20 april 2016

Av veronika wall - 20 april 2016 20:58

Idag smällde jag i hopa två smörgåstårtor ,En kött o en skaldjur .Alltid lika kul tycker jag att det är .Jag älskar att få skapa o ha mig ....Imorgon ska jag förbereda en kall Buff'e som ska ut på Lördag pluss att jag får väl fixa lite nya Tryfflar .Vi får väl se vad jag hittar på för några goda fyllningar eller smaker haha .Har även idag provat göra någon slag Bar o jordnöts kaka pluss pistagekaka med vir choklad .Lägger upp en bild på dom imorgon .Annars så är väl allt som vanligt förutom att jag mår katastof rent kroppligt pluss att jag börjar bli lite orolig för att jag magrat så .Spelar fan ingen roll vad jag äter ,går ändå bara ner i vikt Står på 49-50kg o det är 12-13 kg för lite Jag ser fan snart ut som ett ben rangel Grrr .Här kommer bilderna på smörgåstårtorna .

Av veronika wall - 20 april 2016 06:51

Hmm...Oj ...Det var ett tag sedan jag skikade in här ... Har väl inte direkt mått så värst bra bra den sista tiden ,inte pga den psykiska hälsan utan med av den fysiska haha .Annars rullar väl mitt liv på som vanligt .Jobbar tar hand om mina älskade barn o försöker vara en bra fru till mannen min som jag älskar högt .Jag har även börjat teckna en hel del .Har även en hel del ideer som jag vill försöka ta i akt ,men vi får väl se om jag någonsin kommer till skott med det ..önskar nu alla mina fina läsare en fantastisk dag .Själv ska jag försöka göra det bästa utav dagen .Puss Lite bilder på en del godsaker jag o min kollega börjat göra på jobbet .Plus lite nya selfies bilder .Känns lite som jag börjar komma in i en liten 40 års kris hehe .Alla dessa skavanker som börjar visa sig lite här o där plus ett o annat grått hårstrå hahaha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards