vonkydonky

Alla inlägg under maj 2016

Av veronika wall - 2 maj 2016 23:02

Orkar inte skriva så värst mycket ..Men jag slänger in lite härliga bilder istället på diverse av saker som jag pysslar med på bl.a På jobbet o så även hemma .Har även funderat på att Prova på Vlogg ,men vi får väl se hur det blir med det hehe .

Tryfflar jag gör bl.a På jobbet

Här har ni e n cool fisk rätt so vi har på jobb denna veckan Svartbakad röding,min man e verkligen duktig på att skapa lite exklusivare rätter.

Min ena tös som går på travskola .

Jag mina fuckade selfies. Haha

Lite godsaker som ja gör på jobbet

På väg he från jobbet ...

Skojade lite med lillfisen om att hon fick allt detta godis.Hon sa bara ,men mamma jag kan ju inte äta allt detta .Men som sagt jag skojade lite med henne

En häst var visst sugen på att ge mig en rejäl puss haha

Min ena tös på väg till diskotek

Här är min andra donna

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards