vonkydonky

Alla inlägg den 11 juni 2016

Av veronika wall - 11 juni 2016 13:16

    Har inte varit så jävla aktiv nu den sista tiden ,men vet ni.. nu nu jävlar ska det bli ändring på det .    


Jag önskar så att jag kunde hjälpa många fler med samma problematik som jag o många andra har .

Alkoholen är ett jävla rävgift som skördar mångas liv  i onödan, då det är en riktigt lömsk vän .

Den griper verkligen tag om en o håller en fången... .Tro mig ingeting är omöjligt du kan slå dig fri .

Oavsett vad...o hur mörkt det än ser ut så kan du  resa på dig igen ,jag lovar .

...Tänkvärda ord ...


"Inom kort så kommer ett väldigt långt inlägg ang psykisk ohälsa !!!

Bla ...Om mitt sätt till att hitta tillbaka till det livet jag alldrig trodde fanns .

O jag kan säga, att ibland får man snällt acceptera att resan kan vara lång o smärtsam.

Men jag lovar att ni  kommer få en  fantastiskt belöning ."

  Ni kommer att få övertaget om ert eget liv.  


Nu till något helt annat !!!!


Jag har skaffat mig en youtube kanal haha.  

Där lägger jag ut diverse videosar jag gör bla när jag sjunger  ,  kanske är det  inte dom seriösaste men man fan jag är en toker o mitt liv kan se ut så iblandhaha jag bjuder på det. ...Viktigt att ha  kul i livet anser jag .

Kika gärna in vet jag o lägg görna en liten kommentar om vad ni tyckte 


Gå in på google o sök på ...


VonkyDonky Alla Dårar Har Drömma

 

YouTube

 


 

 

Ses senare    vet jag.... o tills dess ha det gott  Rocka fett ..

 


 
 

 








Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards