vonkydonky

Alla inlägg den 22 augusti 2017

Av veronika wall - 22 augusti 2017 09:44

Ser att folk är inne varje dag på min blogg trots att jag inte varit direkt aktiv Rätt kul faktiskt ...Hehe ?

Jag har varit mycket dålig nu en längre tid tillockmed varit sjukskriven i 3 månaders tid .Känner mig väl lite bättre ...Men man får försöka att se dom där små positiva tingen vaje dag

Denna sommaren hade jag kunnat vara utan En av dom värsta i mitt liv ,har inte alls varit motiverad till någonting ,känner mig helt jävla lost alltså men men Förhoppningsvis kommer väl det en ny sommar då jag får ta igen allt .Nästa vecka är det meningen att jag ska tillbaka till mitt arbete.Läkarna ville jag skulle börja på 25%men alldrig jag gick med på det då sa dom 50 %o jag säger bara Antingen eller 100%eller 0% Så det får bli 100%Funderar även lite på att göra bloggen lite mer privat men vi får väl se hur det blir med den biten .Hoppas att ni alla förjare o läsare eller vad det nu kallas har haft en skön sommar fast solen inte varit så jätte synlig hehe .Varför jag skrev i dag var bara helt apropå Hade en lite stund som jag ville slå ihjäl

Haha Puss på er så höres vi igen R.I.P

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards