vonkydonky

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av veronika wall - 13 juli 2014 20:10

Trots jag är inne i en jobbig o svår period med mig själv o mitt mående så har jag ivarjefall haft en rätt så bra dag .Ungarna har haft jätte roligt trots det varit en rätt grå o regnig dag , det har kladdats med lera en hel del....Framåt sen em kväll blev vädret helt underbart , då passade vi på att gå ut en runda o barnen pluss ungdommarna blev roade en hel del .Middagen i dag bestod av kokt lax med potatis & kall rom o dill sås tillsammans med en god sallad .Ja detta har varit en del ut av dagen förmiddagen bestod av en del ångest o tvättning men trots det slutade dagen rätt bra ändå .Puss på er alla o var rädda om er .Saknar lite avstamp från er mina kära läsare hahaha .Här kommer lite härliga bilder från dagens gång...på en av bilderna är min nio åring rätt så sminkad då en kompis till storasystern sminkade henne , hm jag har dock ingen komentar på det hahaha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards