vonkydonky

Alla inlägg under juli 2013

Av veronika wall - 31 juli 2013 06:07

Vaknade med värdens nackspärr ,hur fan ska denna dagen bli haha .Får skylla på Jörgens bil tror jag istället för ac får man köra Tvd i hans bil (tvärdrag)inget vidare med dom nackbesvär som jag lever med kroniskt haha men vad fan ska man göra när där inte finns nåt fläktsysrem som funkar :-) nä nu har jag gnällt färdigt dags att bege sig mot jobb Hoppas ni får en underbar dag köra läsare .Ser ut som jag ska gadda mig igen idag spännande värre :-) vi får väl se puss o kram på er .....

Av veronika wall - 30 juli 2013 21:20

Fasiken vad trött jag blev nu så här på kvällskvisten hihi tror jag ska gå o hutta mig :-) haft en varm dag på jobbet inte lätt att jobba i denna värmen men vad fan det går ändå :-) När jag väl kom hem var middagen serverad med god dricka till ,vad mer kan man begära :-) Sen fick jag ett litet hjärn släpp provade en slags smulpaj till röda o svarta vinbär .Det blev nog fan bra mina tjejer o deras kompisar uppskattade det hihi så nog fan lyckades jag puss på era skinkor idag glöm inte knipövningarna bara

Av veronika wall - 30 juli 2013 04:52

Steg upp för en stund sedan dricker nu en kopp kaffe känner mig trött som faaan ,men det går väl över haha .Igår jobbade jag o sen var det him äta middag o hålla kväll .Jag är inne i en deppig period som jag gärna hade sluppit men även Sådanna perioder får man snällt genomgå det hör livet till haha jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om .

Av veronika wall - 28 juli 2013 21:28

Nelly kör gocart

Penny kör gocart

Av veronika wall - 28 juli 2013 21:21

Haft en underbar dag idag på tosselilla barnen njöt till 100% såg det ut som :-) varmt som fan har det med varit idag :-) 29 grader tyvärr kunde jag inte bada då jag tattoerat mig plus att jag har en väldigt inflammerad brännskada :-/ men jag överlevde ändå deras Goa pappa ställde upp trots han inte gillar bada i kall men han tyckte det var rätt gutt ändå såg det ut som men han kommer nog få sota för det ,han har bränt sig som in i helvete men det går väl över :-) Jag blev även ompysslad av en sjuksyster som tyckte att min brännskada behövdes läggas om så förhoppningsvis slipper jag kanske att gå till doktorn :-) lägger ut litta bilder från dagens äventyr puss o kram på er alla Goa läsare snart dags att Nanna för min del det e jobbedag imorgon tjofrejs :-)

Min omläggning haha

Hampus vaskar guld

Av veronika wall - 27 juli 2013 20:29

Skål hej o hå .Dagen har väl rullat på idag som den skulle ,blev väl ett par glas för mycket igår men trevligt hade jag ;-) åt gott drack gott o det var minsann jag som gjorde maten hihi ,så litta seg var man imorse :-) sen åkte barnen till Svedala badet o jag stannade himma o tog det lungt sen när dom var på väg him gjorde jag mat pasta ,litta vin till det blev det med ;:-) sen nu ikväll slog jag även till med bak potatis med en smarrig räkröra ,jag kan om jag vill :-)Har även litta problem med en brännskada jag fick i torsdags som inte verkar vilja läka men det blir nog bra till slut tror jag hihi Imorgon bär det av till tosselilla med ungarna hoppas nu vädret är med oss ;-) då jävlar ska det badas ,det e ju så in i helvetes sjukt varmt så man är ju fan tvungen att svalka sig känner jag .. Ja herregud vilket rörigt inlägg men vad fan gör det jag är ju litta virrig själv o det har väl sin lilla charm hahaha

Av veronika wall - 26 juli 2013 07:42

Igår var en riktigt härlig dag Dagen började givetvis med att jag vaknade o steg upp tidigt på morgon kvisten fixade till mig så gott jag kunde :-) se bar det av mot jobb ,svängde även inom min underbara Chef o plockade upp honom .Väl framme på jobb började jag mitt pass o typiskt mig brände jag mig rejält ,lite handikappad blev jag resten av dagen men jobbade gjorde jag ändå haha .trots den rejäla brännskadan hade jag faktisk riktigt kul på jobbet .alla människor är så himla Goa där .Sen på väg him så plockade jag upp min bästa privata tattoerare för hon skulle gadda mig himma .Ja jävlar ...jag blev riktigt jävla nöjd alltså .lägger ut litta bilder på gaddningen o min fina blåsa som liknar nåt helt annorlunda haha om man har litta fantasi alltså:-) mohahaha

Här blir man litta plågad haha .

[Bild]

Av veronika wall - 24 juli 2013 23:17

Var på Bulltofta o fick litta motion kändes gutt sen åkte jag hem till Goa vänner o blev bjuden på litta kaffe o snacka lite om allt möjligt ....riktigt mysigt var det ....Fick även lite glädjande besked idag o det värmer mig sååå jag är väl inte så värdelös som jag alltid tror.Ja dagen har varit super rent ut sagt .nu kallar sängen för imorgon ska denna dårfinken jobba sen efter jobb ska jag minsann gadda mig godnatt mina läsare sussa sött

[Bild]

Kolla jag kan visst spela golf ,haha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards