vonkydonky

Alla inlägg under augusti 2014

Av veronika wall - 31 augusti 2014 20:08

Jävlar vad himmeln öppna sig , bara på en kvarts ösregn står bilen i vatten. Nu är jag sugen på att köra in till malmö o fota , men det är nog ingen bra ide hahaha .

Av veronika wall - 31 augusti 2014 19:17

Idag körde vi en vända till burlöv då jag skulle handla på axan haha , det gällde att man valde rätt väg om man inte ville bada förståss .Det var lite kaosaktig i trafiken i malmö .Bla stod en del bilar under vatten o avstängningar lite här o där .Lyckades bara ta några bilder .Kram på er o simma lungt ...

Av veronika wall - 30 augusti 2014 18:11

Hade lite kalas för fanny med några bekanta .Vi käkade gott o firade lillfisen , Fina presenter fick hon med .Egen stutsmatta kläder docka kriter papper o godis o lera .Nu har hon att stå i .Stuttsat har hon gjort största delen utav dagen .Nu sitter hon framför datorn o slappar ögonen går typ i kors .haha Nu tänker jag minsann hålla kväll .puss på era nosar ....

Av veronika wall - 30 augusti 2014 07:11

Idag är en speciell dag .Det är 3 år sedan en av mina guldklimpar föddes .Fanny blir 3 år idag , grattis till min stora tjej hehe .Hon blev väck men en grattis sång från hela familjen o presenter .Hon fick kläder playdolera med tillbehör pluss en stutsmatta , kommer bild på henne när hon hoppar i den senare under dagen då vi måste först bygga ihopa den .Hon blev överlycklig för sina presenter härlig att se , oavsett om det var kläder eller leksaker i presenterna sken hon upp som en sol , goa unge hehe .Hon fick även en go frukost på sängen .... Tittar in under dagen ha det gott .

Av veronika wall - 29 augusti 2014 19:24

Tänk att imorgon fyller min minsta tös 3 hela år , vart fan har dessa år tagit vägen haha Äldre bli man ju också .Jag har haft en underbar dag idag med, o ja jag njuter utav vartenda minut ....Nu ska jag hålla fredagsmys med familjen , önskar alla mina trogna läsare en underbar kväll .Bjuder på lite tokiga bilder hahaha

Av veronika wall - 28 augusti 2014 21:37

Idag började jag på min nya medecin Elvanse för min adhd....Var rätt nervös på hur jag skulle må o känna ..Måste säga att jag mådde helt underbart på den , kände mig lugn o harmonisk .Helt fantastiskt , det var över min förväntan .Den hölt i ca 5 timmar o sen när den gick ur kroppen Var det inte så hemsk som det var när jag gick på ritalin .Såååååå jäkla glad jag är hihi .Vi får väl se hur morgondagen blir .Kram på er vet jag o ta väl hand om er o era nära o kära .

Av veronika wall - 27 augusti 2014 19:19

Idag fick jag klarbesked av läkaren o sköterskan ang min adhd medecin .Imorgon ska jag prova den fast jag jobbar , hoppas nu inte jag få jobbiga biverkningar bara hehe .Jag är lite nervös... Men det ska nog gå bra .Annars har väl dagen rullat på som vanligt .Känner mig fortfarande lite halv konstig i huvudet sen i torsdags men enligt blodproverna läkaren tagit såg allt okej ut , så då är det nog inget allvarligt haha .Troligt vis nåt konstigt virus .Ha en fin kväll vet jag .Nu ska denna tanten chilla litt.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards