vonkydonky

Alla inlägg under december 2013

Av veronika wall - 31 december 2013 12:02

Ja oj vad detta året har sprungit iväg Det har faktiskt hänt en hel del i mitt liv detta året .Först o främst har jag kommit tillbaka till min underbara familj igen efter mitt sk hjärnsläpp hehe Sen har jag även varit medecinfri från ritalinen sedan i maj o jag har faktiskt klarar det galant okej jag mår väl inte super bra varje dag jag har ju mina jobbiga nergångar men jag har inte låtit dom förstöra för mig Jag har även fått ett jobb som jag verkligen trivs med Jag började med ett sommar vik i maj månad sen i september blev jag tillfrågad om jag ville ha en anställning o klart som fan tackade jag ja o det ångrar jag inte en sekund av ,jag trivs som fisken i vattnet .Nu på julafton öppnade jag värdens bästa julklapp som jag fick av chefen min jag fick en liten ask där det låg en lapp som det stod så här (Hejsan Veronika vill ge dig ett fast jobb i julklapp Hoppas du tackar ja !!!!Från chefen) När jag öppnade den blev jag helt paff o överlycklig :):):) det gjorde verkligen hela min dag Jag kan bara säga att det är nog det bästa julklapp jag någonsin har fått hihi O mitt svar var ju självklart ja :-) jag har haft semester nu sedan i julas så jag börjar saknar mitt jobb litta nu jag blir ju så förbaskat rastlös när jag går hemma för länge hehe Men jag börjar igen nästa vecka .Typisk under min julledighet har jag i stort sett mått skit med både tandvärk o inflammation i käkhålan o bihålan med feber o sånt mög Min käkhåla är vist fylld med var så nu går jag på pencellinkur i 7 dagar få ju hoppas att det lättar snart ,inget kul att ha ont :-(.Föresten jag hade även min mor här under julhelgen Barnen uppskattade det men efter ett par dagar blev jag rätt less på henne men hon var här bara i 5 dagar skönt var väl det haha Det är alldrig kul för någon människa att behöva sitta själv på julafton därmed bjöd jag hem henne .Jag går även hos en psykolog en gång i veckan för att få lära mig olika strategier ang min adhd o så vi får väl se hur det utvecklar sig med tiden .Den ända medecin jag har nu är faktisk mitt jobb för jag mår faktiskt bra av att ha nåt att göra plus att mitt jobb får mig att tänka på mer positiva saker o det ger mig ett värdigt liv .Jag känner mig inte så himla värdelös längre .Den tiden då jag var arbetslös var jätte jobbig man kände sig liksom utanför .Mina barn växer o blir större dom med o äldre blir jag själv jag är faktiskt riktigt stolt över mina underbara barn som jag lyckats skapa .Det går bra för dom i skolan o dom har många kompisar o så känns riktigt skönt faktiskt .Jag är även lyckligt lottad som har en sådan man som jag har vid min sida var dag ,han har verkligen stått ut med en del jobbiga saker men jag kommer alltid vara honom evigt tacksam för att han inte har gett upp hoppet om mig o vårt förhållande .Vi har inte haft en dans på roser direkt men vi har genom lidigt många tragiska saker genom livet vårt tillsammans o trots det har kärleken hållit oss vid liv .Nä nu ska jag sluta skriva för jag har litta att stå i nu inför dett nya året Vill även passa på att tacka mina trogna läsare o önska er ett gott slut på det gamla året o hoppas det nya året blir fantastiskt ?

Av veronika wall - 27 december 2013 18:49

Min mamma åkte hem idag efter att hon varit hos oss i fyra daga , gud vad skönt det var .Pallar inte med henne en längre perod hehe Ringde även tandläkaren idsg o fick en akut tid pga min jävulska tandvärk .Enligt dom kom jag i rätt tid innan det hae blivit riktigt illa därann ? Typiskt mig hehe .Tandens nerver var väldit inflamerade så det var inte konstigt atg jag vade ont Men när dom borrade o gjorde hål på dom svullna nerverna släppte trycket o fan vad skönt det kändes .någon tusenlapp fattigare blev man , men det var det värt? Efter det svängde jag o lillfisen inom jobb för att ta en kopp kaffe o säga hej ?var riktigt rolig att träffa kollegerna o chefen ? Man saknar dom nu när man är långledig hehe Sen åkte jag o lillfisen till affären för att handla sen hem o mysa .Äntligen först nu håller jag kbäll med familjen riktigt najs faktiskt ? Ingen tandverk har man iheller gutt

Av veronika wall - 26 december 2013 12:50

Jag har haft en underbar jul förutom att jag har en jävulsk tandvärk sen julafton.Känns som hela huvudet ska explodera ,känns inget kul Har provat alla olika metoder för smärtlindring men inget vill funka längre grrrr Jag får väl snällt bege mig imorgon till tandläkaren om det nu finns någon akut tid villsäga .Men men thats life hihi .Blir så jävla trött på dessa jävla tänder ....Nä nu ska jag sitta o tycka synd om mig litta hej svejs

Av veronika wall - 24 december 2013 21:29

Önskar alla en underbar jul Själv har jag haft en underbar jul med underbara klappar ? puss på er ???????

Av veronika wall - 20 december 2013 19:38

Denna veckan har bara passerat en förbi , redan helg igen o på tisdag är det fannemej julafton ? Hoppas nu att jag varit tillräckligt snäll för att få en julklapp utav tomten hihi .Har varit en hel del att stå i på jobbet nu inför julen men fan vad kul vi har där Jag verkligen stortrivs .En bättre chef får man leta efter , han är suverän på alla sätt så även personalen där ? Hoppas dom tycker detsamma om mig ? Jag har väl mina brister men oftast lämnar jag dom himma när jag åker till jobb ?Denna helgen blir jobbig för jag har piss mycket att stå i med både julmat o julklappsinhandlingar ? men men ? mitt hjälper så klart mig .nä nu ska jag hålla kväll minsann ????????go kväll på er ...

Av veronika wall - 16 december 2013 21:44

Dagen på jobb med det nya kassasystemet gick över förväntan ? efter jobbet bar det iväg till Jan Hedh o fick en upplevelse inom chokladen o dessertens värd ? här kommer litta bilder

Gjort av socker...

Av veronika wall - 15 december 2013 19:21

Jag har haft en lugn helg ,bara myst o tagit det allmänt lungt.Imorgon är det jobbedag igen men efter jobb blir det ett litet spännande besök hos Jan heds chokladfabrik /affär för ett besök som jobbet bjuder på som julpresent Personalen ska få lära sig olika saker om choklad och dyligt /typ en utbildning inom choklad o desserter Det kommer typ ta 3 timmar så vi får väl se vad vi får uppleva ska faktisk bli spännande Han är grym på allt som har med desserter o choklad att göra .Jag är även lite nervös ang morgondagen på jobb för vi ska använda oss av ett nytt kassasystem ,men det ska nog gå bra hoppas jag .Jag stressar nog upp mig i onödan hehe .Hoppas att min dag går vägen .Nä nu ska jag minsann gå o mysa med gubben min .Önskar så att få må bättre både fysiskt o psykiskt Hatar mitt negativa .Jag vill bara kunda vända mina tankar till det positiva o kunna se att jag faktiskt inte är så dum som jag alltid tror .Men men det kommer väl nån gång haha Natti natti sussa sött allesammans .Kanske det kommer roliga bilder från morgondagen om man nu få fota ......

Av veronika wall - 14 december 2013 21:01

Jodå jag fick tummen ur röven o gav mig i väg på en liten shoppingtripp med en av tjejerna vi handlade vars ett par skor o litta annat skröfs hade en riktigt mysig tid tillsammsns faktiskt .Vi fick även se lucia tåg o en del tomtar i olika format både storao breda haha sen åkte vi him o smällde ihopa en barnvänlig smörgåstårta o mumsai oss o nått gått å dricka till det .Sen pratade jag med min mossa o sen färga håret o nu jävlar känner jag mig helt slut ? Funderar på att avsluta dagen med litta mys med gubben min ?? god kväll allihopa

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards