vonkydonky

Direktlänk till inlägg 28 januari 2018

Godkväll... Vet inte riktigt vad jag ska skriva men...

Av veronika wall - 28 januari 2018 21:07

Känner mig så jävla ledsen Kan inte hålla tårarna tillbaka Jag är så jävla rädd. Jag vill vara stark o jag måste. Men mitt hjärta blöder o min själ är krossad. Min man har den vidriga sjukdomen cancer. Imorgon ska han på sista röntgen innan operationen om dom nu inte hitta cancer i huvudet eller levern. Han kommer - måste - ska - vinna denna kamp o jag kommer finnas vid hans sida hela vägen. Jag verkligen älskar denna man han har alltid o kommer alltid vara min Hjälte

 
 
Veronika

Veronika

23 juni 2018 10:35

Hejsan,
Vad ska man säga om denna sjukdom egentligen? Den är så intensiv i sin jakt på all den kan slå sina klor i. Det gör mig ont att din man måste kämpa mot sjukdomen, alltför många drabbas till höger och vänster, min älskade morfar insjuknade hastigt i en cancer som fått fäste i hela kroppen så han förlorade kampen inom några dagar. Det är ett 20 år sedan snart men han finns ändå med.

Jag ber att ni ska få styrka, tålamod och hopp i din makes och din kamp. Att ni ska finna ett ljus i mörkret som leder er rätt på vägen. Att allting ska gå bra att ni ska få många fler år tillsammans.

Sköt om er! Skriv av dig med alla känslor som kommer vilket du säker redan gör.

Kramar

http://norrglimt.bloggplatsen.se

veronika wall

17 november 2019 08:47

Tack snälla du... Fint skrivet. VI KÄMPAR PÅ.... Det värsta med allt är att man leverliksom bara här o nu. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards