vonkydonky

Alla inlägg under oktober 2014

Av veronika wall - 31 oktober 2014 21:39

Ja vad ska man säga .... Denna vecka har jag verkligen mått skit rent ut sagt ...Hjärtat rusar litta då o då , magen slår volter kraftigt illamåeende från o till , enorma o jobbiga panik o ångest attacker , vill bara gräva ner mitt huvud i en sandbunke .Känns som mitt huvud blir enormt ihopatryckt .Jag hoppas att jag har lyckats prestera okej på jobbet ändå , men det tror jag nog .Denna medecinen jag går på nu är väldigt svår att få in rätt dos på verkar det som .Vissa dagar är ok andra inte .Har även börjat känna av ryckningar i musklerna o är extremt fumlig i händerna .Idag på jobbet gjorde jag ett porträtt av min underbara chef hihi ...visst blev han fin det är ju trots allt halloween .Lägger ut bilden här ...Efter dagen på jobb idag fick jag ta en vända till trelleborg för att handla litt , det var verkligen en utmaning som heter duga allt blev så jävla snurrigt o förvirrat haha.. gick runt i butiken som en yrhöna men lyckades ändå få ihopa litta varor .Nä vad fan nu skiter jag fan i allt för idag .Önskar alla en underbar allhelgonahelg.Hoppas att jag slipper panikångesten ikväll... faaan alltså när faaaan ska man få känna sig normal o slippa alla konstigheter .

Av veronika wall - 28 oktober 2014 19:11

Idag när jag vaknade var jag helt jävla väck kände mig hel konstig hölt på att trilla o tappade balansen ett par gånger till sist fick jag lägga mig på golvet ,svetten bara rann av mig Mannen min sa att jag var visst dyng sur på kläderna o hela kroppen Kände själv hur det rann av mig , sen kändes det som jag skylle spy .Jag har lite minnes luckor , men jag piggnade till efter en stund så gubben min körde mig till jobbet i för när jag väl kvickna till kände jag mig okej tyckte jag förutom att jag var helt slut i kroppen kändes som jag haft ett träningspass typ .När jag väl kom till jobb så tog jag min adhd pilla o satte igång med mina beställningar .Yrseln o lite konstig har jag väl kännt mig idag men allt flöt på ändå tyckte jag .Hade faktiskt en del folk i restaurangen idag .Mannen hämtade mig på jobbet vid halv 4 men jag blev inte riktigt klar föränn vid 4 typ .Väl himma blev det en lättare middag med potatisbullar o korv tärningar o lingon .La upp fannys mat lite festligt o det uppskattade hehe .Nu ska jag minsann lägga mig i soffan o försöka relaxa litta .Shit vilken snurrigt inlägg hahaha .Men det skiter jag i .God kväll vet jag Lite bilder från dagen i ära

Av veronika wall - 27 oktober 2014 06:00

Helgerna gå alldeles för fort ,man hinner ju knappt landa innan det är dax igen haha.Mina älskade troll har höstlov denna vecka plus att gubben min har tagit ut semester så dom får nog mysigt tillsammans .Idag ska jag hämta min telefon som varit på lagning ,nu får jag se till att hålla mitt humör i schack haha .Det blir ju dyrt i längden ju.Önskar alla en fin fin dag

Av veronika wall - 25 oktober 2014 12:25

Ja...jävlar vad segt det var att stiga upp idag ,mannen kom in med kaffe på sängen typ vid halv 10 ,jag fattade knappt vart jag var ,helt yr i nattmössan var jag haha....Masade upp mig efter intaget av kaffet i tog en cigg ,sen blev det frukost med familjen .Nu ett par timmar senare känner jag mig fortfarande trött .Vi får väl se om jag piggnar till snart ....Nä nu har jag visst inte mer tid till detta nu måste jag göra en grej ,höres vet jag

Av veronika wall - 23 oktober 2014 19:37

Nu är jag fan lack , förmodligen helt i onödan men för mig innebär det blodigt allvar .Har suttit o skrivit ett långt blogg inlägg om dagen idag o tankar mm även om rädslor fobier o dyl , sen flippar mannens telefon som jag bloggar från o allt försvinner , snacka om att jag har lust att skicka telefonen ut genom fönstret , men denna gången lägger jag luren fint på bordet o tar 3 andetag sen provar jag igen .Det räcker ju dock att jag slagit sönder min egen telefon genom att drämt den i bordet för ett tag sedan .Nä nu skiter jag i att skriva mer idag för manens telefon verkar ju helt jävla knäpp , lika bra att avsluta innan detta inlägget med försvinner .Puss på era fossingar .

Av veronika wall - 22 oktober 2014 18:38

Ja jävlar vad dagarna gå av bara farten , jag hänger fan knappt med haha .Imorgon är det fan redan Torsdag , snart helg igen .Nu har jag fått höja dosen igen på min adhd medecin , står nu på 30 × 3 , känns väl lite si o sådär .Känns som jag inte riktigt får kläm på den .Min sköterska tror att min kropp förbränner medecinen för fort , därmed den korta effekten .Verkar visst vara svårt att ställa in medecinen på mig , men men det får väl ta sin tid .Jag har väl ändå god effekt när jag väl har effekt .Kvällarna kan ibland vara lite jobbiga tyvärr med en hel del  irretation o oro plus hjärtklappning mm emellanåt.Men men jag överlever .Annars rullar väl livet på  tycker jag .Nu ska denna tok kärringen göra lite annat skitinnan jag huttar mig i soffan Bye.  

Av veronika wall - 21 oktober 2014 13:06

Då var man igång  med kameran igen  hahaha , Lite selfish bilder eller hur fan det nu stavas .Ego bilder är nyttigt att ta sägs det  då man har dåligt självförtroende men inte fan bygger det upp nåt självförtroende ändå haha.Bilderna är väl rätt fräcka i sig men dom hade blivit mycket bättre om det var någon anna på bild bara haha.Tycker att det är rätt kul att leka med kameran ibland .....Nä nu får jag ta tag i lite vettiga saker innan jag måste förbereda mig för det jobbiga läkar besöket .Puss på er ...    

Av veronika wall - 18 oktober 2014 15:23

Fick en knäpp idé att ta en del crazy bilder  med vatten o olja o lite annat ,Hahaha  jag tyckte faktiskt att fotona blev cola.Skriv gärna kommentar o säg vad ni tyckter själv .Har även tagit en del andra bilder med idag .Jag gjorde ett collage så ni får se alla bilder .Puss på er .      

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards