vonkydonky

Alla inlägg under juli 2016

Av veronika wall - 19 juli 2016 23:56

Japp jag lever haha .Har bara inte haft lust att blogga på ett tag nu .Har inte mått riktigt bra men jag har njutit så gott jag kunnat utav min semester .sista veckan nu av ledighet .....Sen jävlar e vi tillbaka i dom vanliga rutinerna igen jobba äta skita sova .Funderar på att ta en vända till vårdcentralen imorgon fast jag inte riktigt känner för det vi får se ,jag misstänker början på magsår .....Vi får se hur jag gör Jag har nu haft magsmärtor i typ 1 vecka Det liksom knyter sig o svider som faaan i maggropen o det kommer smärtor som strålar bak i ryggen i perioder mm....KRam på er hoppas ni haft skönt hittills i sommarvärmen

Av veronika wall - 2 juli 2016 04:26

Hur fan ska detta sluta !!!!  Jag behöver sömn nuuuuu !!!!      

Jag sover ju fan inte längre på nätterna....Sån tur e kan man ju roa sig med både datorn eller telefonen... Men frågan är ju ? Hur längepallar man ha det så här ???

Börjar känna mig sliten , både i kropp o själ.Jag måste fan få bukt med det här.. .

 

Har en liten undran ....

Har någon utav er som läser min blogg liknande problem O hur fan gör ni ?Ibland har det varit så illa för mig att jag till och med kan få Hallisinationer o det tycker jag är riktigtobehagligt ....Men jaja alla har vi väl våra fel o brister ...

 

Vi får väl se vad denna lördagen bjuder på ,..  förutom att lilltjejen ska gå på kalas   

 

 

H en fin fin dag allesammans .

Puss på er     
 

 

Nä jag får väl snällt gå o sätta på Kaffe   tror jag så man gör någon nytta 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards