vonkydonky

Alla inlägg under maj 2015

Av veronika wall - 31 maj 2015 11:45

Fick presenter o fina brev utav mina barn Goa ungar må jag säga .Passar även på att gratta alla mammor där ute .Hoppas ni får en fin dag med massa kärlek utav barnen era .

Av veronika wall - 31 maj 2015 07:17

Avnjuter en god kopp kaffe så här på söndags morgonen .Inte helt fel .Gick upp med lillstumpan för en stund sedan .Hon är oftast morgonpigg så det är bara att ge sig upp o se till att vakna hehe .Idag blir det kanske en runda inom svedala outlett med sonen då han behöver jeans , vi får väl se hur det blir .Annars rullar väl det mesta på skulle jag tro .Jag har blivit så off med bloggandet ,vet fan inte vad jag ska skriva elker så .Men men det blir som det blir .Hej svejs ....

Solen lyser ...Härligt...

Av veronika wall - 31 maj 2015 00:03

Stefan andersson kan verkligen skriva djupa texter .Svenska lijor är en vacker song ....Man kan tolka den olika men för mig är den vacker o jag tolkar förmodligen den annorkunda än andra .När jag lyssnade på den blev jag ledsen kände mig helt lost .Vilken text .Lyssna på den vet jag .inns fler bra låtar med honom puss .

Av veronika wall - 30 maj 2015 20:47

Hmm ...Känner mig som skräp ,inget värde .Ofta har jag fel ,har ingen koll glömmer visst en del med ... Får väl se hur länge jag pallar .Framtid hmm tar en dag isänder ...Trycker ner människor är jag visst bra på även såra verkar det som ....Jag ber inte ofta om saker mer än förståelse ,kanske mycket begärt av mig .Ber om ursäkt så fall .Jag har förstått nu att jag är rätt kass på att bry mig om andra utan jag snarare gör dom illa .Jag bryr mig visst bara om mig själv.Helt seriöst slutade jag bry mig om mig själv den dagen jag fyllde 20 för då insåg jag att mitt liv var åt helvete ....Jag försöker bara göra så gott jag kan o även det misslyckas jag med .Ha det gott vet jag själv har jag gett upp ....

Av veronika wall - 29 maj 2015 19:16

Då var denna veckan med avklarad .Två dagar ledighet är allsrig fel .Hoppas nu vädret blir okej så man kan vara ute lite .Påta i trädgården ligger mycket i mitt intresse....Nu ska jag hålla lite Fredagsmys med familjen med lite snacks o druv dricka ,denna gång blir det på gröna druvor .Trevlig helg på er o var rädda om er .

Av veronika wall - 28 maj 2015 06:02

Tjong i ballongen ,det vart ju rent var denna vecka susat förbi ....Snart Fredag o helg igen , Gutt .Det mesta rullar på i sin fart .Igår var jag hos öron näsa hals fick svar på min rönken om bihålorna o käkhålan .Det visar sig att jag har nån inflammation som han misstänker beror på en tandutdragning jag gjorde för ett år sedan då jag fick infektion .Han misstänker att nåt skit stannat kvar i hålet .Så nu blir det tandläkarens problem .Annars blir slutkontentan att spola käko bihåkan men det var ingen trevlig upplevelse enligt doktorn .Jaja nog om problem Vi får väl se vad som händer .Nu är det ivarjefall torsdag .Puss på er ...

Av veronika wall - 26 maj 2015 21:01

Ibland undrar jag vart jag får all energi ifrån .Jag kan känna mig helt slut ,men ändå kör jag på i full fart .Jag verkligen älskar det Jag har så himla mycket jag vill ...Jag verkligen brinner för allt här i livet oavsett vad .Mina barn är det finaste jag lyckats skapa o den högsta vinsten jag någonsin lyckats vinna är mannen i mitt liv som jag lever med än idag ,visst e det härligt .Gud vad rörigt jag skriver idag ,huvudsaken är att jag själv fattar innebörden haha .Vännerna som står mig nära kan vara få ,men guld värda må jag säga att dom är .Oavsett alla krämpor o beskymmer jag har så är jag evigt tacksam för allt det där jag har .Nu jävlar e det kvällsmys sen kallar säng jäveln .Ny dag imorgon med ny energi ...Passar även på att säga I löööööve you prinsen min Jörgen nallebjörn .

Av veronika wall - 24 maj 2015 20:05

Fan vad helgen ska gå fort ,man hinner ju knappt få nåt gjort haha .Igår var jag o handlade nån byxa o lite underkläder ,det var ju ett tag sedan jag unnade mig något sånt .Träffade även på min fd styvmor i trellehulla när jag var där .Vi satte oss en stund o snackade lite skit .Sen hem till en bekant för att hämta upp lite jordgubbs plantor o smultron plantor hem o bjöd henne på middag efter det påta lite i trädgården o på kvällen blev det mys med mellon .Måns vann vilken Hero .Idag har jag även varit i trädgården o pulat plus tvättat ett par maskiner o jag fick rabarber av en bekant så smälde även ihopa en rabarber smulpaj .Gott som faaaan blev det med vaniljvisp .Annars har väl inget speciellt hänt merän det vanliga .Joo föresten färgade håret idag rött som vanligt ,har fastnat för just den färgen .Knäppa jag haha .Hoppas ni goa läsare haft en skön helg .

Visst ser jag lite annorlunda ut .Hahaha Kul att mixra med bilder ..Hahaha Rätt likt orginalet .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards