vonkydonky

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av veronika wall - 9 maj 2015 21:12

Passar på att kika in här en liten stund ,för en uppdatering .Igår på fredagen efter jobbet var det lite stressigt då vi skulle hämta bilen hinna handla lite mat osv innan vi skulle på teater där min ena dotter skulle uppträda .Hon går på en teatergrupp som heter piggsvinsteatern o jag må säga att dom var jätte duktiga o hade jätteroliga sketcher .Jag skrattade en hel del kan jag säga .Stolt mamma kände jag mig med.Sen gick vi hem för att hålla Fredagsmys .Gick o lade mig i lagom tid med, eftersom jag valde att hoppa in idag på lördagen o så även söndagen på jobbet .Idag fick nelly min stora tös följa med på jobb o var min hjälpreda ,hon var jätte duktig o vi hade jätte skoj .Imorgon blir det Pennys tur att följa med på jobbet o hjälpa till .Det bästa med mitt jobb är att man alltid känner sig välkommen utav gästerna ,dom e så himla goa det skrattas mycket i restaurangen o det värmer en .Dom uppskattar verkligen det jag gör o det e viktigt ju .Jag jobbar då inom restaurang o konferans servis för en av malmö stads storkök .Värdens bästa chef har jag med då han är en väldig jordnära människa som chef .Nä nu ska jag försöka lägga mig en stund i soffan o slappa ,vila min kropp litta .Annars känner jag mig rätt okej när det gäller min hälsa tror jag .Tar väl lite tid att hitta tillbaka till mig själv efter förra veckan konstigheter .Går under en del utredningar nu då dom misstänker Ms .Men det bli nog fan bra tror jag inte för att jag är så insatt med vad det innebär men som sagt jag överlever nog fan det mesta ..Ha det gutt vet jag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards