vonkydonky

Alla inlägg under augusti 2013

Av veronika wall - 30 augusti 2013 13:38

Hon har blivit en riktig foto apa .Nu längtar vi bara till resten av familjen kommer hem ...

Av veronika wall - 30 augusti 2013 08:04

Känner mig krasslig o febrig idag hoppas nu inte jag ska gå o bli dålig Lillfisen verkar vara på bättringsvägen skönt är väl det .Idag är ingen vanlig dag för det är lillfisens födelsedag ,hon blir hela 2 år stora tjejen hipp hipp hurraaaa .Hon fick massor av fina presenter idag så hon verkar super nöjd härligt att se .Utslagen hon fick har börjat torka ut o verkar irretera mindre .Idag ska bli en riktig Mysdag med familjen jag får väl göra nåt gott till middag idag om jag har orken till det typisk att gå o bli dålig på hennes födelsedag men men man får göra det bästa utav dagen puss på er.....

Av veronika wall - 29 augusti 2013 20:48

Ännu en dag hemma med lillstumpan .Vi har haft en riktigt mysdag ,vi har varit o shoppat halva dagen .Vi inhandlade presenter till lillstumpan då hon fyller 2 år imorgon .Blev en hel del kläder till henne också :-) Efter det bar det iväg till vår älskade pappa /man för att hämta hem honom från jobbet .Sen åkte vi hemåt o stannade till på Mc donald för att ta med hämt mat haha.Orkade inte stå o laga middag idag .Nu sitter jag o slappar i soffan ,börjar känna mig litta krasslig men men det går väl även .På lördag ska jag iväg på tjejträff igen i oxie denna gång ,ska minsann på karaoke kväll på puben senare på aftonen hmm blir nog fan bra .imorgon Freeedag blir det fest hemma för lilltjejen som blir 2 hela år .Puss allesammans .

Av veronika wall - 28 augusti 2013 15:04

Heej..... Har blivit litta dålig på att blogga den sista tiden ,beror på vissa saker .Jag har varit nere i en svacka dom sista veckorna pga lite olika saker plus att jag har haft äran att jobba en del med hihi Jag är så himla glad för mitt jobb trivs som fisken där känns så himla roligt.Jag är så jävla besviken på min adhd det tar sina pendylare med mig ibland ,det är så mycket man skulle vilja ha ogjort här i livet men man får tyvärr lära sig att leva med det istället tyvärr kommer ibland ångesten krypande o då är det en jobbig period man ska gå igenom ,men det har jag gjort så många gånger nu så van är man haha .Ja jag är stark som människa ,det har jag förstått men jag hatar ångesten .Jaja nu ska vi inte prata om det nu ska vi bara ta en dag i sänder o se till att man rycks ur denna mörka period haha Skulle jobbat idag men min lilla tös hade feber o massa konstiga prickar på hela kroppen så jag blev tvungen att bli hemma från jobbet idag ,tradigt .Tycker inte om att vara hemma från arbetet då man vet att man behövs men vad fan ska man göra det är bara att gilla läget .Jag o lillstumpan har myst hela dagen ätit isglass o så .Hon har även sovit ett par timmar så även jag själv hihi .Städat har jag även hunnit med så lite nytta har man väl gjort idag ändå .Kanske jag ska överraska gubben min med Litta mys ikväll nåt gott tilltugg o nån god dricka o bara vara liksom :-) vi får väl se vad jag hitta på för nåt .Nä nu vill lillan bli lite road ser jag :-)hon vill busa så nu får jag sluta sitta här o fördriva tiden .ha det bäst alla Goa läsare .

Prickar över hela kroppen har min lillstumpan o dom verkar klia plus feber hmmm Jag misstänker virusprickar kan komma tillsammans med feber .

Av veronika wall - 26 augusti 2013 05:24

Vaknade nu för en liten stund sedan satte på kaffe o nu äntligen sitter jag med en kopp.Mannen o barnen sover fortfarande tänkte snart väcka mina älskade änglar .Jag förstår inte varför jag ofta gör skit för mig själv o sen bygger upp en sådan ångest det är så jävla typiskt mig .Det finns så himla mycket skit inom mig som liksom ibland bubblar över o då blir det helt enkelt förmyckrt .Jag är så förbaskat glad över mannen i mitt liv som jag snart har levt tillsammans med i 17 år ,han är verkligen guldklimpen i mitt liv .Att livet skola skulle vara så här hårt hade jag inte en aning om men jag gör så gott jag kan vartenda dag o jag tror att det jag gör uppskattas .Jag har alltid sett mig själv som tokig o ja jag är faktiskt det men varje dag är en kamp inom mig .Jag har haft en trevlig helg hade en vän till oss på besök i lördags bjöd henne på en god middag o sen vart hon barnvakt till barnen då jag o min man var bortbjudna på grillkväll hos våran chef.Barnen hade haft skitroligt med Mette dom hade pysslat gjort fina dekorationer av rönnbär o annat .Flitiga barn man har haha .Söndagen vart mannen iväg på en runda på golfklubben så vår stora son fick skjutit litta bollar ,sen vart det bara mys resterande av dagen .Ja klagar gör jag inte ......önskar alla en fin måndag kram på en

Av veronika wall - 25 augusti 2013 09:31

Jahapp då var det söndag ,hade tänk att bara mysa med familjen idag .Var på grillkväll igår hos min chef o träffade alla Goa kollegor hade jätte trevligt blev väl ett o annat glas för mycket men men man mår väl lite som man förtjänar idag litta huvudvärk haha .Här kommer en bild på mig o min underbaraste är vi inte fina så säg .Haha .....

Av veronika wall - 24 augusti 2013 10:30

Ja då har man varit uppe en stund och fått i sig frukost ,nu får man se till att göra de vanliga sysslorna Tvätta ,dammsuga torka golv diska mm.Ska även laga middag o det blir helstekt karré hade jag tänk .Sen ikväll så är jag o mannen bjudna på grillkväll ,ska bli riktigt mysigt :-) Annars mår jag väl ok tror jag jag:-)jag har mina upp o ner dagar men det går ändå gäller bara hitta dom där knepen till att få det att funka ändå .Önskar alla en riktigt mysig lördag puss o kram på er

Av veronika wall - 23 augusti 2013 19:30

Hej o hå livet rullar på ....jag har varit nere i en lite svacka då jag inte har ork eller vilja till nåt därmed har jag varit dålig på att blogga .Jag har jobbat litta med ,en jävla tur jag har det jobb jag har :-) stortrivs gör jag som fisken oavsett hur jag mår så känns det alltid lika kul att gå till jobb .man får helt annat att tänka på o jag gillar skarpt de sysslor jag har på mitt jobb hehe .Känns litta bättre nu oftast är allt kopplat till min adhd jag har även ett jävla dåligt självförtroende som gör att jag ibland känner mig helt värdelös .Idag på jobbet blev jag så himla glad , ett par gäster kom fram till mig o sa många positiva saker om mig o mitt jobb .De tyckte att jag var som klippt o skuren för det ,det värmde mitt hjärta så ...nu ska jag hålla fredag kväll med familjen imorgon ska jag o mannen på grillkväll hos värdens bästa chef man kan tänka sig ha ....ha det bäst alla Goa läsare .....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards