vonkydonky

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Det har blivit lite si o så med bloggandet

Av veronika wall - 28 augusti 2013 15:04

Heej..... Har blivit litta dålig på att blogga den sista tiden ,beror på vissa saker .Jag har varit nere i en svacka dom sista veckorna pga lite olika saker plus att jag har haft äran att jobba en del med hihi Jag är så himla glad för mitt jobb trivs som fisken där känns så himla roligt.Jag är så jävla besviken på min adhd det tar sina pendylare med mig ibland ,det är så mycket man skulle vilja ha ogjort här i livet men man får tyvärr lära sig att leva med det istället tyvärr kommer ibland ångesten krypande o då är det en jobbig period man ska gå igenom ,men det har jag gjort så många gånger nu så van är man haha .Ja jag är stark som människa ,det har jag förstått men jag hatar ångesten .Jaja nu ska vi inte prata om det nu ska vi bara ta en dag i sänder o se till att man rycks ur denna mörka period haha Skulle jobbat idag men min lilla tös hade feber o massa konstiga prickar på hela kroppen så jag blev tvungen att bli hemma från jobbet idag ,tradigt .Tycker inte om att vara hemma från arbetet då man vet att man behövs men vad fan ska man göra det är bara att gilla läget .Jag o lillstumpan har myst hela dagen ätit isglass o så .Hon har även sovit ett par timmar så även jag själv hihi .Städat har jag även hunnit med så lite nytta har man väl gjort idag ändå .Kanske jag ska överraska gubben min med Litta mys ikväll nåt gott tilltugg o nån god dricka o bara vara liksom :-) vi får väl se vad jag hitta på för nåt .Nä nu vill lillan bli lite road ser jag :-)hon vill busa så nu får jag sluta sitta här o fördriva tiden .ha det bäst alla Goa läsare .

Prickar över hela kroppen har min lillstumpan o dom verkar klia plus feber hmmm Jag misstänker virusprickar kan komma tillsammans med feber .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards