vonkydonky

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av veronika wall - 18 oktober 2014 15:23

Fick en knäpp idé att ta en del crazy bilder  med vatten o olja o lite annat ,Hahaha  jag tyckte faktiskt att fotona blev cola.Skriv gärna kommentar o säg vad ni tyckter själv .Har även tagit en del andra bilder med idag .Jag gjorde ett collage så ni får se alla bilder .Puss på er .      

Av veronika wall - 18 oktober 2014 10:36

God förmiddag....Halv vaken som man är sitter jag o funderar på vad jag ska göra idag ,egentligen känner jag absolut inte för att göra ett skvatt hahaha.Jag har i varje fall ett par maskiner tvätt jag ska ta tag i .Har man 4 ungar så blir det ju en hel del tvätt .Vädret är ju inte direkt tilltalande att ge sig ut i ,så det blir nog fan en inne dag skulle jag tro .Det blir inte så mycket bilder på bloggen för tillfälligt då min mobil är trasig p.g.a av mitt underbara humör för någon vecka sedan ,men men sån e jag haha .Jag får väl laga den nu när jag får löning ,då det kostade en del att fixa den ,ca 2000:- Eftersom dagen har precis börjat har jag inte så värst mycket att skriva om ,så kanske kikar jag i lite senare o gör ett litet avstamp .Får väl se på vilket humör jag e på då hahaha ,ha en fin lördag kära läsare .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards