vonkydonky

Alla inlägg den 14 december 2013

Av veronika wall - 14 december 2013 21:01

Jodå jag fick tummen ur röven o gav mig i väg på en liten shoppingtripp med en av tjejerna vi handlade vars ett par skor o litta annat skröfs hade en riktigt mysig tid tillsammsns faktiskt .Vi fick även se lucia tåg o en del tomtar i olika format både storao breda haha sen åkte vi him o smällde ihopa en barnvänlig smörgåstårta o mumsai oss o nått gått å dricka till det .Sen pratade jag med min mossa o sen färga håret o nu jävlar känner jag mig helt slut ? Funderar på att avsluta dagen med litta mys med gubben min ?? god kväll allihopa

Av veronika wall - 14 december 2013 11:10

Vaknade för ett tag sedan mår väl si så där ,men det vänder väl så småning om .Har haft frukost med familjen o har intagit kaffe får väl se vad dagen bjuder på idag .Sitter just nu i soffan o försöker samla krafter till att ge mig ut i trelleborgs stad för att inhandla lite nödvändiga saker , jag verkligen hatar att handla numera känns inget kul när man inte känner sig stark nog till det men vad fan jag måste komma ut på lite utmaningar för att övervinna mina rädslor haha Jag har kommit in i sådan period nu, att allting känns skrämmande o obehagligt . Men jag tänker inte låta det hindra mig från att leva så det så .? nä nu ska jag gå o göra mig iordning så att jag får nåt gjort idag Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards