vonkydonky

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av veronika wall - 2 juli 2013 19:59

Vaknade lite senare idag då eftersom jag var ledig ,skönt med litta sovmorgon :-) vid niotiden begav jag mig iväg till Trellehulla för att fika tillsammans med Lindha o ullis riktigt härliga tjejer det :-) sen tog jag o ullis en runda inne på valen o Lindha hämta sin dotter sen sågs vi hemma hos Lindha igen för ännu en fika stund en vän till henne kom med på besök även hennes man kom hem .Det pratades o skrattades en hel del haha riktigt kul hade vi .Sen begav jag mig him .Började känna mig helskum efter någon timme vet i fan vad som händer i kroppen min :-/ åt middag när familjen kom him o sen bara snurrade det till o fick sjukt ont i huvudet mådde illa kände mig stel i nacken ont i hela kroppen frossa osv tog två Alvedon däckade vaknade nu för en stund sedan o känner mig helt jävla groggig o väck har ingen ork i kroppen o ser suddigt hmmm hoppas jag inte är på väg att bli sjuk skitsamma det går väl över ledig imorgon med så jag får väl se till att vila upp mig hela dan imorgon .puss o kram på er hoppas ni alla därute med haft en fin dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards