vonkydonky

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av veronika wall - 2 juli 2015 20:12

Har varit en lugn dag på jobbet idag .Mått som en hussa har man med .Så direkt efter jobb tog jag mig till akuten .Dom tog lite provor o kollade lite nevro reflexer Det mesta såg väl bra ut ..Förutom att jag hade lite lågt kalcium men det var inte så oroveckande just nu .Sen frågade han mig om jag röker haha japp svarade jag .Då sa han att börja fundera på att dra ner eller sluta ,för mina värden var som om jag jobbade som en rökdykare eller nåt i den stilen .Det har nog blivit lite mycket av rökat den sista tiden jag hade visst dåliga röda eller vita blodkroppar eller vad fan det nu heter ,men men .Han trodde att många av mina symtom beror på min inre stress .Då sa jag bara att jag känner mig inte direkt stressad hahaha Sån e jag .Vem vet jag kanske börjar bli stressad över att ha semester .

Tradig miljö .....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards