vonkydonky

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av veronika wall - 23 mars 2013 13:56

Ikväll hade jag kunna vara mångmiljonär men det chansen sket sig .Haha men vad fan gör det det finns fler chanser hoppas jag ,men som jag ser det så är pengar inte allt det är bara en del av livet .Det viktiga här i livet är att självaste livet fungerar och att man får ha hälsan i behåll :-) truddelutt nu släpper jag en prutt.....

Av veronika wall - 23 mars 2013 11:20

Igår flöt det väl på okej ,förutom värken i armen bar på bad huset o skulle simma igår men shi gick det det gjorde svin ont i armen så det var ju bara glömma det med simning så jag o gubben satt i den varma bubbelpoolen i stället o sen gick vi ner i en varm bassäng o badade i stället .Hoppas nu att min disk o arm ska läka fortast möjligt så jag kan börja med simningen på allvar .Vi hämtade även ut vår sons nya tjocka silver kedja han tappade för ett tag sedan turligt nog hade vi försäkrat det så han fick ett nytt ,länken kostade ändå 1400:- när jag köpte sen .Sen fikade vi på SubWay faaaan vad gott det var....även handlade en del mat o dylig för ett par dar framåt .Lillfisen hade haft skit kul på dagis hon var även 1 timme längre där idag så hon åt mellis där med hehe .Kvällen var man helt slut haha snacka om noll kondis .Men den ska vi minsann träna upp .Idag har jag väl inte hunnit göra så speciellt mycket klockan är ju trots allt bara 11typ .vaknade 7 tog två koppar kaffe duka fram frukost o käkade igång med en maskin tvätt o nu en himla massa ungar här som leker .ha nu en trevlig lördag ....Puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards